Gravatar

#9701 Kruse 14 år siden

Jeg vil fandme også gerne have en regionsfri BD-afspiller på et tidspunkt, selvom pengene ikke er til det i øjeblikket. Der er en fandens mange Criterion-udgivelser som jeg gerne vil have i samlingen.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#9702 MMB 14 år siden

JannikAnd (9700) skrev:
CRITERION, anyone???

Ja, ok. Men 5000 kr for Criterion alene. Så har man for mange penge... :P
Gravatar

#9703 Fellaheen 14 år siden

Hvorfor "hacker" i ikke bare jeres DVD-afspillere? Det er meget nemt og også lidt spændende :)

http://www.videohelp.com/dvdhacks
Die Geburt der Tragödie aus dem Geiste der Kino
Gravatar

#9704 elwood 14 år siden

Fordi det handler om at afspille forskellige regioner af BD'er ikke DVD'er.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#9705 Babo Rises 14 år siden

Foeller

er ikke uenig mht intensitet, men synes generelt der stod for lidt på spil (bortset fra slutningen) til at jeg ville bruge udtrykket.

IK

jeg ville bare have noget eksklusivt og hurtigt og uden at være begrænset når jeg handler og tager chancer.
Gravatar

#9706 MMB 14 år siden

Jamen, så ser vi jo bare forskellige på filmene og længere er den ikke.

Har jeg også gjort på min BD-afspiller, og nu kan jeg se DVD'er regionsfrit! I love it. :P
Gravatar

#9707 JannikAnd 14 år siden

Foeller (9702) skrev:
Ja, ok. Men 5000 kr for Criterion alene. Så har man for mange penge... :P
Nah... Man betaler 800 kr. for at få åbnet op for regionerne. Det er jo ikke en afspiller, man kan købe i Coop kæden. Mig bekendt afspiller min Oppo region B/2 akkurat lige så flot som de amerikanske.

Og jo, Criterions udgivelser er uden tvivl prisforskellen værd. Deres katalog er uden tvivl den ellers så begrænsede markeds klart bedste, og udgivelserne er ligeså. Uden Criterion ville blu-ray have et sløvt katalog i forhold til min smag.
Gravatar

#9708 MMB 14 år siden

Ja, det er nok bare mig, som glemmer at kigge udover min egen begrænsede smag. Havde jeg haft din smag, havde jeg sikkert gjort det samme. :)

Men Babo er jo en fanboy... :P
Gravatar

#9709 IK 14 år siden

KeyserSöze (9703) skrev:
Hvorfor "hacker" i ikke bare jeres DVD-afspillere? Det er meget nemt og også lidt spændende :)

Er man så også nødt til at købe de der OneForAll Kameleon fjernbetjeninger for at hacke?
Gravatar

#9710 Skeloboy 14 år siden

Love Camp under Roskilde...3/6...potentielt 0/6...

Skriv ny kommentar: