At regeringen og deres nærmeste samarbejdspartnere vil ignorere dette fuldkommen og gentage stramninger og tung bureaukrati af familiesammenføringer, green cards etc., da kendsgerningerne ikke stemmer overens med deres symbolpolitik.
#9691 Jeg er så langt ude, at jeg seriøst overvejer at stemme De Radikale, som kan vise sig at være den strategisk bedste løsning for at få en ny regering. På den ene måde afholder det S-SF fra at kunne fucke økonomien op og på den anden afholder det De Radikale fra at liberalisere indvandringen totalt, som de gjorde det i årene op til 2001.
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Ordet "intens" kan jeg bare ikke bruge i denne forbindelse (Social Network). Synes mere det er en dialogpræget fortælling. Jeg synes Insider er mere intens, da den leverer snigende spænding i sin fortælling.
Selvfølgelig er det en mere dialogpræget fortælling, men derfor kan den jo også sagten være intens? :) Og det mener jeg helt bestemt den scene er. Det vidner musikken jo også alene om. :)
Hvad tillægger du helt udtrykket? Jeg synes ikke den scene du omtaler er "noget særligt" i den forstand, der får mig til at sidde på kanten af stolen, eller andet i den stil. Jeg kan umiddelbart kun pege på slutningen, hvor Garfield går en smule amok. Den vil jeg kalde, ja en smule intens, anspændt og stærk. Det meste er jordnært, og man føler sjældent der står noget på spil. Det gør der jo så, men ikke at det bliver decideret spændende.
Intensitet er jo sindssygt svært at definere, men spænding og intensitet mener jeg nødvendigvis ikke hænger sammen. Når noget er intenst, er det noget anspændt, der giver et stærkt indtryk og er med til at frembringe nogle følelser... Men det er jo svært at definere...
Jeg skal lige høre jer, hvorfor jeg ikke modtager korrekt lyd når jeg lejer film over boksen? Teknisk er min HD forstærker tilsluttet tv boksen via et hdmi samt optisk kabel, men jeg modtager kun et signal i ProLogic II (stereo). Det kan jeg ikke forstå, da jeg modtager Dolby Digital på fx. BBC HD og de andre HD kanaler.. "
Svar: "God aften Rene.
Jeg tror det kommer an på hvilket lydformat filmen sendes i. Tror du vil opleve 5.1 lyd når filmen er lavet med det."
Var det på nogen måde uklart, det jeg spurgte om???
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Kom de så slet ikke med universal-løsningen på alt: har du prøvet at genstarte? (Samme råd begynder psykiatere og børneopdragelses-eksperter nok snart også at give folk.)
Kan også bare vælges almindelig, som er ca. 300 kr billigere, men jeg købte min i Thisted direkte fra leverandøren via mine forbindelser.
Der er vist nogen der har penge! ;) Babo hvad fik dig til at investere i en regionsfri bd-afspiller? Er der så mange titler du ikke kunne skaffe på R2?
Også min tanke. Der er så helvedes mange regionsfri blu-rays, at jeg aldrig kunne drømme om at købe en regionsfri BD afspiller. Især ikke når priserne er så høje.
#9691 mr gaijin 14 år siden
6/6
http://www.b.dk/nationalt/indvandrere-giver-oversk...
At regeringen og deres nærmeste samarbejdspartnere vil ignorere dette fuldkommen og gentage stramninger og tung bureaukrati af familiesammenføringer, green cards etc., da kendsgerningerne ikke stemmer overens med deres symbolpolitik.
1/6
#9692 Bruce 14 år siden
#9693 MMB 14 år siden
Selvfølgelig er det en mere dialogpræget fortælling, men derfor kan den jo også sagten være intens? :) Og det mener jeg helt bestemt den scene er. Det vidner musikken jo også alene om. :)
#9694 Babo Rises 14 år siden
Hvad tillægger du helt udtrykket? Jeg synes ikke den scene du omtaler er "noget særligt" i den forstand, der får mig til at sidde på kanten af stolen, eller andet i den stil. Jeg kan umiddelbart kun pege på slutningen, hvor Garfield går en smule amok. Den vil jeg kalde, ja en smule intens, anspændt og stærk. Det meste er jordnært, og man føler sjældent der står noget på spil. Det gør der jo så, men ikke at det bliver decideret spændende.
#9695 MMB 14 år siden
Intensitet er jo sindssygt svært at definere, men spænding og intensitet mener jeg nødvendigvis ikke hænger sammen.
Når noget er intenst, er det noget anspændt, der giver et stærkt indtryk og er med til at frembringe nogle følelser... Men det er jo svært at definere...
#9696 davenport 14 år siden
Jeg skrev:
"Hej Waoo
Jeg skal lige høre jer, hvorfor jeg ikke modtager korrekt lyd når jeg lejer film over boksen?
Teknisk er min HD forstærker tilsluttet tv boksen via et hdmi samt optisk kabel, men jeg modtager kun et signal i ProLogic II (stereo). Det kan jeg ikke forstå, da jeg modtager Dolby Digital på fx. BBC HD og de andre HD kanaler.. "
Svar:
"God aften Rene.
Jeg tror det kommer an på hvilket lydformat filmen sendes i. Tror du vil opleve 5.1 lyd når filmen er lavet med det."
Var det på nogen måde uklart, det jeg spurgte om???
#9697 BN 14 år siden
Kom de så slet ikke med universal-løsningen på alt: har du prøvet at genstarte? (Samme råd begynder psykiatere og børneopdragelses-eksperter nok snart også at give folk.)
#9698 IK 14 år siden
Der er vist nogen der har penge! ;) Babo hvad fik dig til at investere i en regionsfri bd-afspiller? Er der så mange titler du ikke kunne skaffe på R2?
#9699 MMB 14 år siden
Også min tanke. Der er så helvedes mange regionsfri blu-rays, at jeg aldrig kunne drømme om at købe en regionsfri BD afspiller. Især ikke når priserne er så høje.
#9700 JannikAnd 14 år siden