Gravatar

#9941 MMB 14 år siden

Antlion (9939) skrev:
#9935:

200NL, DoN (10+1, 20+2, 30+3), 5max SnG (-||-). DoN projektet er fortsat min største og mest stabile indtjening. Kedeligt, men profitabelt som sagt.

Ah, okay. Jeg troede kun du spillede stakes meget lavere. Jeg har tydeligvis misforstået noget. :P
Gravatar

#9942 Highland Park 14 år siden

Respekt herfra til Hugh Grant for i al hemmelighed at have optaget en privat samtale med tidligere "News of the World"-journalist Paul McMullan og derefter at publicere uddrag i New Statesman:
"The bugger, bugged"
http://www.newstatesman.com/newspapers/2011/04/phone-yeah-cameron-murdoch skrev:
Me So they all knew? Wade probably knew all about it all?
Him [...] Cameron must have known - that's the bigger scandal. He had to jump into bed with Murdoch as everyone had, starting with Thatcher in the Seventies . . . Tony Blair . . . [tape is hard to hear here] Maggie openly courted Murdoch, saying, you know, "Please support me." So when Cameron, when it came his turn to go to Murdoch via Rebekah Wade . . . Cameron went horse riding regularly with Rebekah. I know, because as well as doorstepping celebrities, I've also doorstepped my ex-boss by hiding in the bushes, waiting for her to come past with Cameron on a horse . . . before the election to show that - you know - Murdoch was backing Cameron.

[...]

Him So I was sent to do a feature on Moulin Rouge! at Cannes, which was a great send anyway. Basically my brief was to see who Nicole Kidman was shagging - what she was doing, poking through her bins and get some stuff on her. So Murdoch's paying her five million quid to big up the French and at the same time paying me £5.50 to fuck her up . . . So all hail the master. We're just pawns in his game. How perverse is that?
Me Wow. You reckon he never knew about it?
Him [pause] I don't even think he really worried himself too much about it.

[...]

Me I tell you the thing I still don't get - if you think it was all right to do all that stuff, why blow the whistle on it?
Him Errm . . . Right. That's interesting. I actually blew the whistle when a friend of mine at the Guardian kept hassling me for an interview. I said, "Well if you put the name of the Castle [his pub] on the front page of the Guardian, I'll do anything you like." So that's how it started.

[...]

Those are the highlights. As I drove home past the white cliffs, I thought it was interesting - apart from the fact that Paul hates people like me, and I hate people like him, we got on quite well. And, absurdly, I felt a bit guilty for recording him.

And he does have a very nice pub. The Castle Inn, Dover, for the record. There are rooms available, too. He asked me if I'd like to sample the honeymoon suite some time: "I can guarantee your privacy."

Der kan lyttes til nogle korte uddrag her:
http://www.newstatesman.com/blogs/the-staggers/201...
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#9943 Bruce 14 år siden

Formentlig det vildeste live nummer jeg NOGENSINDE har hørt af Springsteen! 18 minutter New York City Serenade fra 1973 med forrrrrrrrygende bass arbejde af Gary Tallent! Jeg var formentlig lige kommet hjem fra skole, da det nummer blev spillet :(

**************************************** af ******
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#9944 Bruce 14 år siden

Smidt 4 kg på en uge, ved 12 minutters roning 4 gange og afholdelse fra slik, sodavand og øl (på hverdage!!!). Herligt! Så lige 4 kg mere på de næste 14 dage, så er man ved at være et nyt menneske :)

6/6
Gravatar

#9945 MOVIE1000 14 år siden

#9944 det lyder sgu dejligt :)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#9946 Bruce 14 år siden

#9945 Det føles også sådan :) På kun en uge, er der ændret så meget i smerteforholdet, at jeg nu kan sige, de er overmandet af ømhed og den slags smerter kan jeg klare :) Det morsomme er, hvad det kan gøre ved ens person, når man pludselig igen tør drømme og lægge planer.
Gravatar

#9947 Skeloboy 14 år siden

#9946 - har du fået en operation eller noget? Det er sgu da superfedt, at du igen kan bevæge dig rundt normalt.
Gravatar

#9948 Bruce 14 år siden

#9947 Operation i december for diskusprolaps. Siden har det været op og ned og mest ned, hvilket har taget hårdt på psyken. Har haft 4 MR scanninger siden december og for en måned siden fik jeg valget af min kirurg, at jeg kunne få en ny operation, men så ville det være for at operere titanium ind som støtte. Det lød ikke særlig fedt, så jeg lavede en aftale med ham om at forsøge at bide smerterne i mig og så forsøge at træne mit "muskelkorset" op i løbet af 3 måneder og derefter se resultaterne an. Indtil videre er det ret så positivt :)
Gravatar

#9949 Bobby Singer 14 år siden

#9944 Damn det er godt nok sejt gået og hvor må det være fedt! :D

Idjit
Gravatar

#9950 Bruce 14 år siden

#9950 Når man har været down and out fysisk i 2 år og måttet sige nej til en masse, droppe alle planer, som involverer fysisk udfoldelse og så have en datter, som man gerne vil en masse med, så er situationen lige nu fuldkommen overvældende. Om jeg blev fyret i morgen, ville jeg være super glad :)

Skriv ny kommentar: