Gravatar

#1981 Batsy 14 år siden

1980# nayse ømmme lænden 6/6, nayses tragedie 2/6
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#1982 wimmie 14 år siden

EPH333 (1981) skrev:
nayses tragedie 2/6

Haha! Man skulle jo nødigt have for megen sympati eller hvad? ;)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#1983 Batsy 14 år siden

1982# ja hehe han er jo selv uden om det :D, man skal have de rigtige sko!

Gravatar

#1984 wimmie 14 år siden

Erlingurs humor 6/6 :D
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#1985 tiany 14 år siden

Danmarks landshold mod Island 0/6

Inkompetente svenske dommere -40/6

At vi stadig er med 4/6
Valar morghulis
Gravatar

#1986 MOVIE1000 14 år siden

At jeg sidder ved computeren og ikke ved tvet 0/6
jeg aner ikke hvad jeg laver lige nu
skal kælke imorgen 4/6 det er pissehamrende koldt og måske brækker jeg en eller flere knogler 3/6 jeg slipper lidt for skolen, men det gør nas (har jeg hørt)

nu er der nok nogen der tænker i stedet for at kælke skulle du så ikke tage dig sammen til at finde ud af hva du vil efter 10. ja og nej, det er faktisk lektier at jeg skal kælke imorgen fordi det skal filmes og klippes sammen og vises til medie (idioter på kælke, børne snowboard, cykel og vi løber ned ad bakken en ret høj/lang bakke)
så måske har jeg slet ingen fremtid fra imorgen ;)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#1987 Collateral 14 år siden

Nine 5/6 Jeg syntes det var en rigtig god film. Den sidste karakter falder fra pågrund af de til tider lidt for lange musiknumre. Hovedsageligt Kate Hudsons nummer var alt for langt.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#1988 Skeloboy 14 år siden

#1958 - Evermind: jeps:), har også Altar of Despair og Well of Darkness, men dem har jeg ikke fået spillet endnu.

Har disse spil: www.skeloboy.dk/games
Gravatar

#1989 evermind 14 år siden

#1988 Oh, nizzle!

Hvis du kunne lide Zombies!!! er du næsten nødt til at prøve Last Night on Earth, the Zombie Game, som er lidt i samme stil, men synes mere varieret og udfordrende - og handler mere om samarbejde. Jeg ejer det dog desværre ikke selv - endnu. :)

Roborally prøvede jeg for første og indtil videre eneste gang for nogle måneder siden, men jeg fornemmer, der er meget spas gemt i det.

Descent-udvidelserne gør rigtig meget for grundspillet også ved bl.a. at udligne sværhedsgraden, så gamemasteren ikke hele tiden får tæv, hvilket jeg synes, hurtigt blev tendensen, når spillerne fik samlet sig et par seje ting. Det kan absolut anbefales at implementere flere af de nye tiltag, uanset om du føler for at gå i gang med de nye quests endnu, for de gør det meget sjovere at spille grundspillet også, og de nye regelbøger sætter dig hurtigt ind i hvordan.

I det hele taget er jeg ret begejstret for Fantasy Flight Games' udgivelser, da de er fyldt til randen med lækre ting og sager, som f.eks. en masse dejlige plasticfigurer, der altid får mig til at føle mig som en lille dreng, der netop har købt HeroQuest igen ... :D
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#1990 Batsy 14 år siden

1985# ja vi vandt 6/6

at hende jeg skulle mødes sagde ja til at komme sammen med mig 6/6

at jeg er i 8 himmel 6/& og nej jeg skal ikke lave bume lums med hende mi dear fellows

Skriv ny kommentar: