#71 Faktisk lykkedes det rimelig godt for musikken at afspejle både uhyggen og det asiatiske element. Men udover dette synes jeg nummeret er rimeligt trivielt. 6/10
#73 Som jeg desværre ikke har set og derfor ikke kan sætte i kontekst til filmen. Men god Kurosawa stil og man kan med titlen in mente, næsten mærke filmens puls :)
Jeg vil lige blive ved Ron Goodwin, krigsfilmenes mester komponist og mærkeligt nok mest udi brugen af tysk march musik :)
Dette stykke fra Battle of Britain mener jeg indeholder tydelige elementer af John Williams senere temaer. Hør omkring 0:11
OG TJEK LIGE 1:05!!!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#75 tjah det var jo det helt store hit da de første to Harry potter film udkom. kan godt lide musikken der er et eller andet glad over det som også passede rigtig godt til filmene men er lidt træt af et efterhånden og synes ikke rigtig at de nyere film har lavet et mere moderne Harry potter theme på John williams fine stykke arbejde. 7/10
synes at det her nummer passer perfekt til filmen, meget rørende hvi man samtidig tænker på det der skete i krigen
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
#77 den film ødelagde Mumien total også themet, der blev gjort så meget for at lave den film også viser de den som en "straight to the street" udgave. 2/10.
nu til et meget creepy nummer som jeg synes passer rigtig godt til filmen, men desværre er filmen for sjov til lige det theme.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
#71 Ericmase 16 år siden
#72 tiany 16 år siden
Faktisk lykkedes det rimelig godt for musikken at afspejle både uhyggen og det asiatiske element. Men udover dette synes jeg nummeret er rimeligt trivielt. 6/10
Disney når det er bedst :)
#73 Antlion 16 år siden
Det er lige lidt for klichéfyldt til min smag... Nej tak!
---
Musik til én af Kurosawas absolutte bedste, men desværre også glemte, film!
[url= yatsu hodo yoku nemuru" (Musik af: Masaru Satô)[/url]
#74 filmz-Bruce 16 år siden
Jeg vil lige blive ved Ron Goodwin, krigsfilmenes mester komponist og mærkeligt nok mest udi brugen af tysk march musik :)
Dette stykke fra Battle of Britain mener jeg indeholder tydelige elementer af John Williams senere temaer. Hør omkring 0:11
OG TJEK LIGE 1:05!!!
#75 Ericmase 16 år siden
#76 MOVIE1000 16 år siden
synes at det her nummer passer perfekt til filmen, meget rørende hvi man samtidig tænker på det der skete i krigen
#77 Ericmase 16 år siden
#78 MOVIE1000 16 år siden
nu til et meget creepy nummer som jeg synes passer rigtig godt til filmen, men desværre er filmen for sjov til lige det theme.
#79 I.F.F. 16 år siden
#80 Ericmase 16 år siden