Gravatar

#11 Highland Park 14 år siden

Herrguth (9) skrev:
Hvis I er interesseret i de Oscar-nominerede kortfilm, så kan kortfilmen "Wish 143" ses gratis på BBC's hjemmeside.
Tak for linket. Fin præstation af David Holland men jeg fik desværre et par gevaldige kameler i den gale hals.
Det er sgu for utroværdigt, at en prostitueret afviser ham pga. hans alder - også selv om hun virker ret blæst - og at ingen af de andre træder sig i hendes sted. Og så kan jeg slet ikke snuppe slutningen, for naturligvis betyder det meget for en 15-årig kræftsyg, jomfruelig dreng at opleve at have sex med en kvinde. Det er forståeligt nok, at han i den pågældende situation primært har behov for, at den prostituerede med et hjerte af guld holder om ham, men at han derefter tager til takke med at plaffe lerduer er for utroværdigt. Naturligvis er hans liv ikke bragt til ende, da kortfilmen slutter, men han giver direkte udtryk for, at sex ikke længere er et brændende ønske.
Jeg gik engang på højskole med en særdeles flink, ung fyr, som havde knoglekræft og ikke langt igen. Han fik indfriet et stort ønske om at tilbringe en nat med en bestemt pige (som var både sød og single). Ca. et halvt år senere døde han. Jeg ved ikke, om han var jomfru, men det er sgu underordnet, for hvem ville ikke have behov for at opleve den form for intimitet og nydelse, inden der siges farvel til denne verden (såfremt man ellers er i stand til det)?
... as surely as there's a mouse behind your ear.

Skriv ny kommentar: