Den nye reklame fra SuperBest er ikke helt gennemtænkt. Ideen er sikkert sjov nok, men man skal ikke joke med at ligge en død, tidligere ansat i frysedisken kort efter en kæmpe kødskandale...
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
alle tiders reklame rekllame, der er bare et eller andet over enriksen energi, og livsglæde
Ko og ko er jo ren nostalgi
Til gængeld er jeg ved at få flip af havenisserne fra yousee, og tosserne fra Føtex, de er bare ikke sjove.
Men mine absolutte haderekalmer er BEt24-De er ringe; for det første larmer de, når de afbryder programmet, og så er de utiltalende.
MHt reklamer generelt, så ved jeg ikke hvad der er værst tv3, tv3+ etc.'s hyppighed i reklamer, eller kanal 4-9's ide med at reklameblokken skal være på 10 min. En typisk serie vare 40 min. men programmet vare en time, det betyder to breaks af 10 min.
"Guuump! Whats your sole purpose in this army?" "To do whatever you tell me drill sergeant!" "God dammit, Gump! You a god damn genius.
Den der reklame (vist for Bet24) hvor en fyr har taget en pc ud på toilettet og han så prutter er så forfærdelig. Den kommer konstant under Formel 1, som kører i baggrunden og jeg bliver nødt til at holde mig for ørerne hver gang. Jeg er sikkert alt for sart, men jeg har ikke brug for at høre en der skider med en computer på skødet. Bvadr.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Den der reklame (vist for Bet24) hvor en fyr har taget en pc ud på toilettet og han så prutter er så forfærdelig. Den kommer konstant under Formel 1, som kører i baggrunden og jeg bliver nødt til at holde mig for ørerne hver gang. Jeg er sikkert alt for sart, men jeg har ikke brug for at høre en der skider med en computer på skødet. Bvadr.
Den er godt nok for Onside.dk :)
Og jeg synes den er rammende - det kunne nemt være mig ! :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
#21 lagoni 14 år siden
#22 Åkepool 14 år siden
Ja den er sgu fed.
Bedste tidspunkt er når Homer åbner døren: Ronal...Doh!
#23 enfilmnørd 14 år siden
Koberg - Ole Henriksen
alle tiders reklame rekllame, der er bare et eller andet over enriksen energi, og livsglæde
Ko og ko er jo ren nostalgi
Til gængeld er jeg ved at få flip af havenisserne fra yousee, og tosserne fra Føtex, de er bare ikke sjove.
Men mine absolutte haderekalmer er BEt24-De er ringe; for det første larmer de, når de afbryder programmet, og så er de utiltalende.
MHt reklamer generelt, så ved jeg ikke hvad der er værst tv3, tv3+ etc.'s hyppighed i reklamer, eller kanal 4-9's ide med at reklameblokken skal være på 10 min. En typisk serie vare 40 min. men programmet vare en time, det betyder to breaks af 10 min.
"To do whatever you tell me drill sergeant!"
"God dammit, Gump! You a god damn genius.
#24 MOVIE1000 14 år siden
Jeg hader Carlsbergs reklame for Sport, de er godt lavet men kan ikke se ideen ved det, altså sport bliver man stærk og hurtig af, men hvorfor bier?
#25 lagoni 14 år siden
#26 HonoDelLoce 14 år siden
Den er godt nok for Onside.dk :)
Og jeg synes den er rammende - det kunne nemt være mig ! :D
#27 lagoni 14 år siden
Kan godt være den er rammende, men hvis den virkelig er præcis vil jeg komme med en lille bøn: luk døren. Please.
#28 Steffan Rasmussen 14 år siden
#29 inflector 14 år siden
#30 MOVIE1000 14 år siden
denne reklame fandt min klassekamerat og jeg da vi skulle finde en reklame vi kunen analysere :P