Gravatar

#21 lagoni 14 år siden

Den nye reklame fra SuperBest er ikke helt gennemtænkt. Ideen er sikkert sjov nok, men man skal ikke joke med at ligge en død, tidligere ansat i frysedisken kort efter en kæmpe kødskandale...
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#22 Åkepool 14 år siden

Kruse (16) skrev:
Nike's nye VM-reklame er fuckin' awesome! 6/6

Ja den er sgu fed.

Bedste tidspunkt er når Homer åbner døren: Ronal...Doh!
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#23 enfilmnørd 14 år siden

først de gode:

Koberg - Ole Henriksen

alle tiders reklame rekllame, der er bare et eller andet over enriksen energi, og livsglæde

Ko og ko er jo ren nostalgi

Til gængeld er jeg ved at få flip af havenisserne fra yousee, og tosserne fra Føtex, de er bare ikke sjove.

Men mine absolutte haderekalmer er BEt24-De er ringe; for det første larmer de, når de afbryder programmet, og så er de utiltalende.

MHt reklamer generelt, så ved jeg ikke hvad der er værst tv3, tv3+ etc.'s hyppighed i reklamer, eller kanal 4-9's ide med at reklameblokken skal være på 10 min. En typisk serie vare 40 min. men programmet vare en time, det betyder to breaks af 10 min.
"Guuump! Whats your sole purpose in this army?"
"To do whatever you tell me drill sergeant!"
"God dammit, Gump! You a god damn genius.
Gravatar

#24 MOVIE1000 14 år siden

#23 enig i begge udtalelser, elsker (måden) Ole er på. ;)

Jeg hader Carlsbergs reklame for Sport, de er godt lavet men kan ikke se ideen ved det, altså sport bliver man stærk og hurtig af, men hvorfor bier?
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#25 lagoni 14 år siden

Den der reklame (vist for Bet24) hvor en fyr har taget en pc ud på toilettet og han så prutter er så forfærdelig. Den kommer konstant under Formel 1, som kører i baggrunden og jeg bliver nødt til at holde mig for ørerne hver gang. Jeg er sikkert alt for sart, men jeg har ikke brug for at høre en der skider med en computer på skødet. Bvadr.
Gravatar

#26 HonoDelLoce 14 år siden

lagoni (25) skrev:
Den der reklame (vist for Bet24) hvor en fyr har taget en pc ud på toilettet og han så prutter er så forfærdelig. Den kommer konstant under Formel 1, som kører i baggrunden og jeg bliver nødt til at holde mig for ørerne hver gang. Jeg er sikkert alt for sart, men jeg har ikke brug for at høre en der skider med en computer på skødet. Bvadr.

Den er godt nok for Onside.dk :)

Og jeg synes den er rammende - det kunne nemt være mig ! :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#27 lagoni 14 år siden

Nå ja, onside. Dem for Bet24 er forøvrigt også grusomt irriterende, det er jo ikke sjovt.

Kan godt være den er rammende, men hvis den virkelig er præcis vil jeg komme med en lille bøn: luk døren. Please.
Gravatar

#28 Steffan Rasmussen 14 år siden

No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#29 inflector 14 år siden

Her er en der er ok

selfimprovement is masturbation
Gravatar

#30 MOVIE1000 14 år siden

#29 haha jeg havde ikke gættet det var for adidas for logoet kom frem til sidst

denne reklame fandt min klassekamerat og jeg da vi skulle finde en reklame vi kunen analysere :P
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.

Skriv ny kommentar: