Jeg har ikke noget imod tv reklamer, men her på det sidste har der kun været dårlige, især dansk, den eneste danske reklame som stadig kun lige holder er DSB reklamen med harry.
Hvorfor skal de være så dårlige, fx tv3 sendte The patriot igår, dejlig film, men så kom der reklamer og det første man ser er en nudist der danser som skal reklamere for TDC, for det første er der pause det gør mig gal, så er der en lorte reklame som gør mig endnu mere gal, og det eneste jeg kan trøste mig med er en tudekiks fra skabet.
En reklame skal helst holde sig inden for produktet og det synes jeg at viasat ikke har kunne løse, Nisserne er blevet et kæmpe hit, men køber folk viasat af den grund? nej de køber havenisser til en formue. Og hva sker der for Becel, Finn og Jacob står for squash ikke noget flydende stegemagerine.
Eller Søren Malling der er med i 3 stjernet reklamerne og Punkt 1 er han ikek med i flere?
hvad er jeres hade reklamer, hvilke synes i er gode? gerne gamle reklame som blev skrottet fra tv fordi der skulle nye reklamer til. I må gerne vise så mange som mulige og give dem stjerner.
jeg vil lægge ud med en reklame fra leasy Leasy reklamer er ireterrene, men nu har de sgu nået bunden med jeg fatter ikke en meter, jeg kunne bedre lide hvor man ser dem levere ting i en reklame, i stedet for at se 2 søskende skændes om en badeferie elelr en fladskærm
4/6
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
#3 jeg mente selvfølgelig Kivk :) #2 jeg kan godt lide reklamer, men ikke dårlige reklamer, og jeg synes ikke den reklame var dårlig. og det med stort er en parodi på mig selv hvor jeg råber titlen ;)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Der findes stort set ikke nogle værre reklamer end Leasy's "Jeg fatter ikke en meter". De var især idiotiske i starten, som de små reklamespots der sommetider præsenterede et program på TV3 og 3+, da de både var irriterende og ulogiske.
"Min svoger har brugt et halvt år på at installere sin fladskærm. Jeg fatter ikke en meter, hvorfor ringer han ikke til Peter."
Undskyld, men hvor mange kender i som har problemer med at installere en fladskærm? Og selv med store problemer kunne jeg forestille mig at der højest blev brugt en time på installation. Men et halvt år ligefrem? Den mand må både være jordens tålmodigste mand, men samtidigt også den mest uintelligente. Det irriterer mig når reklamer skal være så idiotiske.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Det eneste fede ved L'easys reklamer er at de driver min roomie til vanvid, da han også hedder Peter. Han føler sig vist rimelig trådt på.
Jeg var ret vild med Tulips reklamer med bjørnen og krokodillen. Ved godt at det i virkeligheden er en skabelon der kan bruges til hvilket som helst produkt, men synes nu alligevel det er meget sjovt. Og så synes jeg også at SAS alligevel formår at lave nogle rimeligt flotte reklamer, specielt den med Uffe-Boy hvor de bruger musikken fra Babel.
Now the thing to remember, boys... flies spread disease, so keep yours closed!
Den bedste er den for et eller andet tøjfirma der har en gudesmuk mørk pige til at vimse rundt i nærmest ingenting. Hvis de solgte øl, drak jeg dén øl...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#1 MOVIE1000 14 år siden
Hvorfor skal de være så dårlige, fx tv3 sendte The patriot igår, dejlig film, men så kom der reklamer og det første man ser er en nudist der danser som skal reklamere for TDC, for det første er der pause det gør mig gal, så er der en lorte reklame som gør mig endnu mere gal, og det eneste jeg kan trøste mig med er en tudekiks fra skabet.
En reklame skal helst holde sig inden for produktet og det synes jeg at viasat ikke har kunne løse, Nisserne er blevet et kæmpe hit, men køber folk viasat af den grund? nej de køber havenisser til en formue. Og hva sker der for Becel, Finn og Jacob står for squash ikke noget flydende stegemagerine.
Eller Søren Malling der er med i 3 stjernet reklamerne og Punkt 1 er han ikek med i flere?
hvad er jeres hade reklamer, hvilke synes i er gode? gerne gamle reklame som blev skrottet fra tv fordi der skulle nye reklamer til. I må gerne vise så mange som mulige og give dem stjerner.
jeg vil lægge ud med en reklame fra leasy
Leasy reklamer er ireterrene, men nu har de sgu nået bunden med jeg fatter ikke en meter, jeg kunne bedre lide hvor man ser dem levere ting i en reklame, i stedet for at se 2 søskende skændes om en badeferie elelr en fladskærm
4/6
#2 DarkLight 14 år siden
Dernæst, du kan ikke lide reklamen, og så giver du den 4 / 6?
Du fatter ikke en meter, hvorfor ringer du ikke til Peter?
#3 Åkepool 14 år siden
Er Søren Malling med i Punkt 1 reklamerne? Jeg ser sgu for lidt fjernsyn. Men jo han er med i flere for Kvik Køkken.
#4 MOVIE1000 14 år siden
#2 jeg kan godt lide reklamer, men ikke dårlige reklamer, og jeg synes ikke den reklame var dårlig. og det med stort er en parodi på mig selv hvor jeg råber titlen ;)
#5 Kruse 14 år siden
"Min svoger har brugt et halvt år på at installere sin fladskærm. Jeg fatter ikke en meter, hvorfor ringer han ikke til Peter."
Undskyld, men hvor mange kender i som har problemer med at installere en fladskærm? Og selv med store problemer kunne jeg forestille mig at der højest blev brugt en time på installation. Men et halvt år ligefrem? Den mand må både være jordens tålmodigste mand, men samtidigt også den mest uintelligente. Det irriterer mig når reklamer skal være så idiotiske.
#6 stoffer 14 år siden
Jeg var ret vild med Tulips reklamer med bjørnen og krokodillen. Ved godt at det i virkeligheden er en skabelon der kan bruges til hvilket som helst produkt, men synes nu alligevel det er meget sjovt. Og så synes jeg også at SAS alligevel formår at lave nogle rimeligt flotte reklamer, specielt den med Uffe-Boy hvor de bruger musikken fra Babel.
#7 MOVIE1000 14 år siden
#8 Twister 14 år siden
#9 davenport 14 år siden
#10 Åkepool 14 år siden