Ved godt, at det ikke er en film... Men Band of Brothers er helt klart blandt mine favoritter! Jeg kan stadig finde på at bruge en hele lørdag på at se hele serien!
Stalingrad Shildler's list Das boot Dirty dozen I+II Enemy at the gate
Der er oz en eller anden film jeg kan huske er god kan bare ikke lige huske titlen. Den handler om en flok der vil flygte fra en konsentrations lejr, mon der er en stikker på deres stuen som udveksler beskeder men vagterne gennem en skak brik, og noget med en lampe der bliver bundet op i ledningen. Mener den hedder noget i retningen af "sidste nat i barak" nr et eller andet, men kan ikke finden nogen film der ligger op af den titel. Håber nogen kan hjælpe mig med evt titel danske/engelsk og/eller skuespillere fra filmen.
#20 skriver 7.1 anlæg, kender 6.1 hvor er den sidste højtaler plaseret
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
#27 Lydsporene i DTS 6.1 og DD.5.1 EX har den sidste kanal bagi, men der anbefales to højttalere til den sidste bagkanal, som så begge sidder bagved men forskudt for hinanden.
Mine sidehøjttalere kører dipol og mine baghøjttalere monopol.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Ja jeg tænkte, at jeg ikke ville være med i denne tråd, da de samme 5-6 film er nævnt hele vejen ned igennem. Så hvilken forskel kunne jeg gøre når jeg er enig med (næsten) jer alle?
Men så slog det mig, jeg er SpielbergFreak og hvis der er noget Spielberg har lavet film om, ja så er det Anden Verdenskrig.
Så her er min liste som følgende:
Schindler`s List The Pianist Saving Private Ryan Where Eagles Dare Band Of Brothers Empire Of The Sun Holocaust (gammel tv-serie med Meryl Streep og James Woods) Kellys Heros Das Boot
#21 Yoda 21 år siden
Ja, det er rigtigt. "Enemy Mine" er også en vidunderlig film. Elsker specielt denne nærmest klassiske filmdialog:
Jerry : It is not longer my life that matters. I am not fat, I am not lazy. Davidge... I await a new life.
Davidge : A new life? From where?
[Jerry uncovers his abdomen]
Davidge : Oh my God... Oh my God, are you telling me you're pregnant?
#22 filmz-Bruce 21 år siden
#23 filmz-nemesis 21 år siden
Lang tid siden jeg har set den, men mindes den var kanon.
#24 Yoda 21 år siden
Det var så lidt ;-)
Så lang tid "hunden" går til en go' film, så er det da lige meget!
Tror også, at jeg vil investere i filmen.....
#25 The Duck 21 år siden
Saving privat Ryan
Shindlers liste
The bridge on the river Kwai
#26 LaPPe 21 år siden
Men Band of Brothers er helt klart blandt mine favoritter!
Jeg kan stadig finde på at bruge en hele lørdag på at se hele serien!
#27 HelmerJ 21 år siden
Shildler's list
Das boot
Dirty dozen I+II
Enemy at the gate
Der er oz en eller anden film jeg kan huske er god kan bare ikke lige huske titlen.
Den handler om en flok der vil flygte fra en konsentrations lejr, mon der er en stikker på deres stuen som udveksler beskeder men vagterne gennem en skak brik, og noget med en lampe der bliver bundet op i ledningen.
Mener den hedder noget i retningen af "sidste nat i barak" nr et eller andet, men kan ikke finden nogen film der ligger op af den titel.
Håber nogen kan hjælpe mig med evt titel danske/engelsk og/eller skuespillere fra filmen.
#20 skriver 7.1 anlæg, kender 6.1 hvor er den sidste højtaler plaseret
#28 filmz-Bruce 21 år siden
Mine sidehøjttalere kører dipol og mine baghøjttalere monopol.
#29 filmz-Le Samouraï 21 år siden
De eneste, oversatte titler, hvor ordene 'Sidste nat i...' indgår, er i følge mine oplysninger 'Sidste nat med kliken' og 'Sidste nat på Station 13'.
#30 SpielbergFreak 21 år siden
We Were Soldiers forgår i Vietnam-krigen
Ja jeg tænkte, at jeg ikke ville være med i denne tråd, da de samme 5-6 film er nævnt hele vejen ned igennem. Så hvilken forskel kunne jeg gøre når jeg er enig med (næsten) jer alle?
Men så slog det mig, jeg er SpielbergFreak og hvis der er noget Spielberg har lavet film om, ja så er det Anden Verdenskrig.
Så her er min liste som følgende:
Schindler`s List
The Pianist
Saving Private Ryan
Where Eagles Dare
Band Of Brothers
Empire Of The Sun
Holocaust (gammel tv-serie med Meryl Streep og James Woods)
Kellys Heros
Das Boot
Men hvorfor har ingen nævnt:
DE UFORGLEMMELIGE INDIANA JONES FILM!!!
Jeg synes klart at de fortjener at blive nævnt.