siden jeg så ghost in the shell har jeg ledt efter gode anime film mine yndlings er jo klart gits og vampire hunter D og så cowboy bebop og hellsing (serier) men er der andre fede og hvis så, hvilke?
Ninja Scroll kan anbefales kraftigt, det er en film om...ja...ninjaer, dog nogle lidt specielle af slagsen. kampscenerne er utroligt flot lavet og tegnestilen lækker imo. Iøvrigt den samme person der har tegnet Program fra Animatrix som kan ses gratis her clicky
Er selv vild med Hayao Miyazaki´s stil, så "Spirited Away" og "Mononoke-hime" står som nogle af de største imo. Synes også at "Majo no takkyubin" a.k.a. "Kikis Delivery Service" var ret god.
"Vampire Hunter D: Bloodlust" var visuelt utrolig lækker, og er desuden en udemærket post-apocalyptisk action-anime.
"Ghost in the Shell" er dog nok stadig min yndlings anime :)
Skal snart til at sætte tænderne i "Metropolis", "My Neighbour Totoro" og "Grave of the Fireflies"...
"Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don't need."
Er enig med Coolflash. Det er allesammen ekstremt gode film.
Derudover vil jeg fremhæve Grave of the Fireflies som han ikke har fået set endnu. Det er imo den bedste anime film nogensinde, selv bedre end Miyazaki's film.
You need chaos in your soul to give birth to a dancing star.
har spirited away og animatrix(de er faktisk lidt seje). har også set metropolis tegnestilen person tegningerne er lidt karrige mens musik og selve kulisserne er fantastiske har faktisk også set lidt ninja scroll.. wonderful days er også rimelig fed og spirited away er også nice kikis delivery service. handling? så mangler jeg bare Akira og grave of the fireflies...:) glæder mig så en smule til den nye ghost innocence :)
mht. til cowboy bepop så er den nok lidt svær at blive vild med i starten men den er er også rimelig sej sine steder og filmen er mega nice lidt lidt animatrix agtig i det...
#1 filmz-m2000 22 år siden
mine yndlings er jo klart gits og vampire hunter D
og så cowboy bebop og hellsing (serier)
men er der andre fede og hvis så, hvilke?
#2 filmz-Funkymonkey 22 år siden
Iøvrigt den samme person der har tegnet Program fra Animatrix som kan ses gratis her clicky
#3 coolflash 22 år siden
Er selv vild med Hayao Miyazaki´s stil, så "Spirited Away" og "Mononoke-hime" står som nogle af de største imo. Synes også at "Majo no takkyubin" a.k.a. "Kikis Delivery Service" var ret god.
"Vampire Hunter D: Bloodlust" var visuelt utrolig lækker, og er desuden en udemærket post-apocalyptisk action-anime.
"Ghost in the Shell" er dog nok stadig min yndlings anime :)
Skal snart til at sætte tænderne i "Metropolis", "My Neighbour Totoro" og "Grave of the Fireflies"...
#4 Morbid 22 år siden
Derudover vil jeg fremhæve Grave of the Fireflies som han ikke har fået set endnu. Det er imo den bedste anime film nogensinde, selv bedre end Miyazaki's film.
#5 filmz-Daniel_Logan 22 år siden
I am like a wild horse, and you can't tame me..
#6 filmz-m2000 22 år siden
har også set metropolis tegnestilen person tegningerne er lidt karrige mens musik og selve kulisserne er fantastiske har faktisk også set lidt ninja scroll..
wonderful days er også rimelig fed
og spirited away er også nice
kikis delivery service. handling?
så mangler jeg bare Akira og grave of the fireflies...:) glæder mig så en smule til den nye ghost innocence :)
mht. til cowboy bepop så er den nok lidt svær at blive vild med i starten men den er er også rimelig sej sine steder og filmen er mega nice lidt lidt animatrix agtig i det...
#7 filmz-Daniel_Logan 22 år siden
I am like a wild horse, and you can't tame me..
#8 filmz-pvc 22 år siden
#9 filmz-m2000 22 år siden
#10 filmz-pvc 22 år siden