Gravatar

#21 Skobbolop 21 år siden

nu er det begrænset hvor mange forskellige biografer jeg har været i, men Biocenter i kolding er skisme lækker og da biografen i sønderborg stinker uhæmmet meget, så hænder det jo at man tager til kolding...

#22 davenport 21 år siden

Ja Biocenter er sku en god biograf. Det eneste minus jeg kan se der, er at den ligger i storcenteret. Til jer der ikke kender byen, så ligger centeret lidt udenfor bymidten, og det er superirriterende, når man er afhængig af bus osv.
Kolding havde før en skodbio midt i byen. Det var vildt da de byggede den nye, for det gav lige pludselig mulighed for at se film på en helt ny måde. (Lyd/billede/seating)
Priserne er så også steget en del, men man vil ofte gerne betale for kvalitet. Dog er deres cola/øl/popcorn alt for dyre. Jeg mener det er optrækkeri at betale det samme som billetten for en stor cola og popcorn. Det er i overkanten, og jeg køber ind før jeg går i bio.

Lige nu kunne jeg faktisk godt lige klare en tur i bio.... Hmm
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#23 Morbid 21 år siden

Kommer også i bio-humør af at læse denne tråd :)
Godt man skal til marathon event på fredag :)
You need chaos in your soul to give birth to a dancing star.
Gravatar

#24 filmz-Kiwwy 21 år siden

Kino 1+2 i Kalundborg
Gravatar

#25 McPeter 21 år siden

Hvis der er nogen af jer der skulle finde på at komme forbi Lyngby, så er Kinopalæet faktisk en ret god biograf. Sal 1 har en ret anseelig størrelse og biografen er kun et par år gammel, så alle 10 sale er i god stand. Prøv det, prøv det!
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#26 Tylerdurden 21 år siden

Helt klart Imperial!
Men jeg savner sgu den gamle Scala biograf. Der har jeg sgu haft nogle rigitg gode stunder og film oplevelser ikke mindst.
You stay classy, San Diego. I'm Ron Burgundy?
Gravatar

#27 filmz-SideWindeR 21 år siden

#18 hvis man nu er fanget i det wasteland vestjylland er så kan det anbefales at tage til Apollon i Struer istedet for. Alle sale er THX godkendte, gode siddepladser osv. Det eneste der måske kan sættes en finger på skulle da lige være billedet. Det er ikke altid fantastisk skarpt.

www.apollon-struer.dk for de interesserede.
Gravatar

#28 bobber 21 år siden

Jeg kunne godt lide CinemaxX i Odense selv om jeg kun nåede at være der en enkelt gang. Grund: Selv om man risikerede at få dårlige pladser af ekspedienten kunne man sætte sig lige hvor man ville fordi der aldrig var nogen andre. Dvs. at man havde en stor biografsal med gode sæder god benplads og hele molevitten, og der var ikke nogen andre der forstyrrede med snak og raslende slikposer.
Det krakkelerede dog efter et par måneder så nu bruger jeg udelukkende biocity i Odense Banegårdscenter.
-
Don't Panic
Gravatar

#29 filmz-Kviksand 21 år siden

#28 mystisk at det gik fallit når der aldrig var nogen...
Gravatar

#30 filmz-Crystalstar1200 21 år siden

# 25 Enig med dig McPeter - en værdig arving ril Bio Lyngby og Lyngby Teateret !
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***

Skriv ny kommentar: