Frederikshavn palads123 er nu ikke sådan at sige ski til, især efter de har nyrenoveret den store sal med nye stole og fjernet en række eller to for, at give mere plads og så kiosken med.
Så Blinkende Lygter i Panorama i Ribe og det var helt igennem en rædsom oplevelse. Folk snakkede og støjede hele filmen igennem og den tekniske side var helt til rotterne. Men generelt kommer jeg ikke så meget omkring, ser de fleste film i Biocity Esbjerg. Lyden og billedet er god og man sidder rart.
I Holstebro har vi også en udemærket biograf, hvor sal 1 & 2 er THX godkendt. Den er ikke landets bedste, men hvis i er fanget i det kulturelle wasteland, som vestjylland nu engang er, så er den bestemt et besøg værd.
Hvis i er heldige sidder der en lyshåret SUPERBABE i billetlugen. Hun kan næsten retfærdiggøre billetprisen.
You need chaos in your soul to give birth to a dancing star.
#17: den er faktisk bedre end de fleste biffer i Århus. Jeg kommer selv fra Kolding og var utrolig glad for den høje standard, især sæderne er gode (norske SKEIE), god brede, masser af benplads, tilpas blødhed og supervigtig - kopholdere. Det mangler lidt i de sale jeg indtil nu har besøgt i Århus.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
#11 lagoni 21 år siden
#12 filmz-nemesis 21 år siden
#13 inflector 21 år siden
#14 El vez 21 år siden
#15 filmz-Crystalstar1200 21 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#16 filt 21 år siden
#17 HelmerJ 21 år siden
#18 Morbid 21 år siden
Hvis i er heldige sidder der en lyshåret SUPERBABE i billetlugen. Hun kan næsten retfærdiggøre billetprisen.
#19 filmz-vassago 21 år siden
#20 HelmerJ 21 år siden
Trode kopholder var standart på et bio-sæde.