Gravatar

#1 Oksen 14 år siden

Jeg kender ikke Odense, men skal i biograf i byen - Hvilken biograf er Jeres favorit? Kan I anbefale en?

Har set der er en cinemax på banegården, men det er så også det.
Gravatar

#2 frahm-2 14 år siden

Der er kun tre at vælge imellem om Cafe Biografen er klart den hyggeligste. Salene er dog lidt små og skal du se main stream finder du det nok ikke der. Biocity i banegårdscentret er et OK multiplex og så er der CinemaxX i Rosengårdscentret, som jeg ikke har været i.
Se verdens bedste indiefilm online på indiemondo.com
Gravatar

#3 Svagin 14 år siden

Cafe Biografen klart den hyggeligste, men skal der ses blockbusters bør det ske i Biocity på banegården.
http://taxidriverfilm.blogspot.com/2011/04/100-gode-grunde-til-at-jeg-elsker-film.html
Gravatar

#4 Skeloboy 14 år siden

Jeg foretrækker også Cafe biografen, eftersom de viser de bedste film. Men det er ikke THX eller noget fancy, dog er det rigtig hyggeligt. Ellers foretrækker jeg Biocity på Banegården. CinemaxX i Rosengårdscenteret er også ok, men Biocity er bare mere hyggeligt.
Gravatar

#5 lagoni 14 år siden

Jeg synes egentlig Cinemaxx er hyggeligst af de to store, men det indtryk holder kun indtil man sætter sig. Der er halvkoldt og stolene er bare forkerte. Til actionfilm o.l. er BioCity bedst, ellers CafeBiografen. Sidstnævnte kan dog godt ldie under 'damer der sjædlent går i biografen og derfor kommenterer højlydt som var de hjemme'-syndromet, men genrelt er der hyggeligt og godt.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.

Skriv ny kommentar: