Ja, Dan Turell er en vældig stor fan af "og" i begyndelsen af sætninger. De giver hans skriverier en helt særlig klang. Vangede Billeder er noget af det sjoveste jeg nogensinde har læst! Og hvor rammer han små by-samfund godt. Og hvor har han et godt sprog. Og...
Den sjoveste bog jeg til dato har læst er nok Flemming Jensens "Vejledning i Sælfangst". Alle tre gange jeg har læst den, har jeg skreget og grædt af grin. :-D
Jakob
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
Andet er der ikke at sige, filmen er skøn og sangene er vidunderlige, og så er det nogle er de sange som ikke har mistet deres værdi ved at blive oversat til dansk!!!
Jeg kan også godt lide aladin sangene, men det er mest fordi at min omgangskreds har fået et aladin trip og synger sangene konstant!!!
se dig omkring, se dog hvor smukt, hvert lille stump, er et jordisk produkt. synes du ikke at nu, mangler jeg ingen ting. se på min skat. prøv at forstå den her samling er sjælden som få, alle vil sige om mig.. hun savner ingen ting..
#21 Spanner 22 år siden
Man starter ikke en sætning med "og".
Skal vi ikke lade den hvile der?
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#22 filmz-Kadann 22 år siden
I talesprog kan man godt starte en sætning med "og".. læs f.eks. Vangede Billeder af Dan T. :)
Men, det var nu kun sjov og ballade, fordi det virkede lidt ironisk at du morede dig over "bond", men bruge et apostrof ved ejefald. ;)
#23 Spanner 22 år siden
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#24 Kalle Ferm 22 år siden
Den sjoveste bog jeg til dato har læst er nok Flemming Jensens "Vejledning i Sælfangst". Alle tre gange jeg har læst den, har jeg skreget og grædt af grin. :-D
Jakob
#25 El vez 22 år siden
Goe gamle dannyboy!
#26 filmz-Me!! 22 år siden
Andet er der ikke at sige, filmen er skøn og sangene er vidunderlige, og så er det nogle er de sange som ikke har mistet deres værdi ved at blive oversat til dansk!!!
Jeg kan også godt lide aladin sangene, men det er mest fordi at min omgangskreds har fået et aladin trip og synger sangene konstant!!!
#27 filmz-Daniel_Logan 22 år siden
I am like a wild horse, and you can't tame me..
#28 22 år siden
DEN LILLE HAVFRUE!!!
#29 22 år siden
#30 Patriarch 22 år siden