Gravatar

#71 rimmer 21 år siden

WHOLE NEW WORLD og så Hakuna Matata. Så musicalen i London. Den sang blev skabt til at blive spillet sådan.
Ichy-Boo... It's my happy noice
Gravatar

#72 bobber 21 år siden

The Bare Necessities. Den er rigtig god både på dansk og engelsk. Men der er mange gode.
-
Don't Panic

#73 21 år siden

hey munk.. kender du et sted hvor jeg kan downloade sangen fra bubbibjørnene.. ????
Gravatar

#74 läkerol 21 år siden

HALLO, har i ikke glemt pinoccio, "når du ser et stjerne skud", det er da en bedste sang de har fundet på indtil videre.. den giver mig gåsehud..
Our deepest fear is not that we are inadequate. Our deepest fear is that we are powerful beyond measure.
Gravatar

#75 filmz-Munk 21 år siden

Nope... Gør mig ikke i ulovligheder!
Købte selv en cd i sverige med alle de store, deriblandt Bumbi Björnena...
"Sound editing is a lot like sex. Its usually done alone, late at night and with a lot of electronic gadgets."
- Steve Carell

#76 21 år siden

Sangene og musikken fra disneys film "mulan", er bare for GODE men har svært ved at finde teksterne til dem......

#77 21 år siden

ALLe disnet sangene er perfekte, men dem jeg hører mest for tiden er dem fra "A Goofy Movie" og "Digga Tunnah" (fra løvernes konge 3)
De er virkelig geniale sange, men ellers synes jeg ike man kan sætte numre på sangene! -alle er lige gode, og det er forskelligt hvornår man er vild med den ene eller den anden.

Disney er perfekte ;P

#78 21 år siden

nogen der har luftens helte sang? eller er der nogen der ved hvor man kan finde den henne?!

#79 21 år siden

nogen der har luftens helte sang? eller er der nogen der ved hvor man kan finde den henne?!
Gravatar

#80 chronaden 21 år siden

har den på svensk
http://www.lebowski.dk/film.html

Skriv ny kommentar: