tro mig der er mange som leder efter den danske, deri blandt også mig, og jeg har flere gange efterlyst den på diverse forums. jeg har sågar udfordret en af mine venner i hvem af os som først kan finde den danske udfave, jeg overvejer lidt at opstøve den på vhs og rippe den derfra hehe.
med hensyn til favorit numre, Friend like me, Robin willams lage så meget arbejde i hans karakter.
A whole New World, også et godt numre flot spillet og sunget.
Hakuna matata
og mange flere
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Det er virkelig sjovt, at folk er så pjattede med temaer til tegnefilmsserier! Men også super iorden!! .. Er der så nogen, der har en ide om, hvem der har indsunget BubbiBjørnene temaet?! Gerne på flere sprog! ;o)
jeg syn´s at alle disney sange er rigtig gode . . Selvfølgelig er der nogle sange der er bedre ind andre ! ! Jeg kan rigtig godt selv lide alle Tarzan sangene !
Synes en af de bedste sange er 'Løvernes Konge: Can you feel the love tonight' Synes ikke de er så gode til hverken at lave tegnefilm eller musik hos disney mere - desværre :(
"I look like you wanna look, I fuck like you wanna fuck, I’m smart, capable, and most importantly, I’m free in all the ways you wish you could be."
#81 21 år siden
#82 21 år siden
#83 elwood 21 år siden
tro mig der er mange som leder efter den danske, deri blandt også mig, og jeg har flere gange efterlyst den på diverse forums. jeg har sågar udfordret en af mine venner i hvem af os som først kan finde den danske udfave, jeg overvejer lidt at opstøve den på vhs og rippe den derfra hehe.
med hensyn til favorit numre, Friend like me, Robin willams lage så meget arbejde i hans karakter.
A whole New World, også et godt numre flot spillet og sunget.
Hakuna matata
og mange flere
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#84 20 år siden
.. Er der så nogen, der har en ide om, hvem der har indsunget BubbiBjørnene temaet?! Gerne på flere sprog! ;o)
#85 20 år siden
Selvfølgelig er der nogle sange der er bedre ind andre ! !
Jeg kan rigtig godt selv lide alle Tarzan sangene !
#86 20 år siden
Jeg vil lige korrigere, der er nemlig nogle enkelte fejl, og det kan vi jo ikke ha ;)
-----------------------
Hurtig og dristig
modig og listig
trofast og venlig
som dagen er lang
solskin foroven
og glad gennem skoven
går han afsted
mens han synger en sang
Bubbibjørn
Hopper op og ned og hid og did
Helt fortryllet når han ta'r sin tørn
Så'n er en bubbibjørn
Tryllerecepter
Gi'r bjørnene kræfter
De får deres styrke
Af supersaftens kraft
Og stolthed de ejer
Og klogskab gi'r sejr
Over den ondskab
De kæmper imod
Bubbibjørn
Hopper op og ned og hid og did
Helt fortryllet når han ta'r sin tørn
Så'n er en bubbibjørn
Så'n er en bubbibjørn
#87 filmz-Bruce 20 år siden
#88 filmz-lethain 20 år siden
Synes ikke de er så gode til hverken at lave tegnefilm eller musik hos disney mere - desværre :(
#89 filmz-sanjo 20 år siden
#90 Spanner 20 år siden
Der er intet, der holder imod King Louie
"now I'm the king of the swingers ooh
the
jungle VIP
I reached the top and had to stop and that's what's botherin' me
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem