1. There Will Be blood 2. The Assasination of Jesse James by the Coward Robert Ford 3. American Gangster 4. No Country for Old Men 5. Zodiac 6. Dykkerklokken og Sommerfuglen 7. Atonement 8. Death Proof 9. The Hoax 10. The Bourne Ultimatum
Jeg har ikke set Into the Wild, Juno, 4 måneder 3 uger og to dage, Drageløberen, Before the Devil knows you're dead, the Man From the Earth, På himlens kant, Persepolis...
Vil tillade mig at nævne 15 da jeg (for sjovt) alligevel har lavet en top 15 fra 2007.
1. Atonement 2. There Will Be Blood 3. Into The Wild 4. Le Scaphandre et le papillon (Dykkerklokken) 5. Once 6. No Country for Old Men 7. Juno 8. The Assassination of Jesse James... 9. The King of Kong: A Fistfull of Quarters 10. Persepolis 11. Sweeney Todd 12. Away From Her 13. Gone Baby Gone 14. Michael Clayton 15. Die Fälscher
Helt suverænt film år hvis i spørger mig. De tre første er 10/10.
Jeg er glad for at se "Cloverfield" ikke pryder nogen af disse lister. Der var da ellers ikke grænser for lovprisningerne i diskussionstråden da den blev anmeldt.
De garvede filmz-brugere ser heldigvis ud til at have en bedre filmsmag...
Mangler at se rigtig mange af de store film fra 2007, men indtil videre: 1 There will be blood 2 No Contry for Old Men 3 Eastern Promises 4 Die Hard 4 5 Hot Fuzz 6 Sicko 7 I am Legend
Hold da kæft jeg har mange af sidste års perler til gode, så jeg har da lidt at glæde mig til.
Denne liste er kun midlertidig, for der er simpelthen så mange 2007 film jeg endnu ikke har set.
1. No Contry for Old Men 2. I am Legend 3. 3:10 To Yuma 4. Die Hard 4 5. Blades of Glory 6. There will be blood 7. The Simpsons Movie 8. Transformers 9. Spider-man 3 10.Juno
#11 Zabriskie 17 år siden
2. The Assasination of Jesse James by the Coward Robert Ford
3. American Gangster
4. No Country for Old Men
5. Zodiac
6. Dykkerklokken og Sommerfuglen
7. Atonement
8. Death Proof
9. The Hoax
10. The Bourne Ultimatum
Jeg har ikke set Into the Wild, Juno, 4 måneder 3 uger og to dage, Drageløberen, Before the Devil knows you're dead, the Man From the Earth, På himlens kant, Persepolis...
#12 Wrangque 17 år siden
1. Atonement
2. There Will Be Blood
3. Into The Wild
4. Le Scaphandre et le papillon (Dykkerklokken)
5. Once
6. No Country for Old Men
7. Juno
8. The Assassination of Jesse James...
9. The King of Kong: A Fistfull of Quarters
10. Persepolis
11. Sweeney Todd
12. Away From Her
13. Gone Baby Gone
14. Michael Clayton
15. Die Fälscher
Helt suverænt film år hvis i spørger mig. De tre første er 10/10.
#13 jessup 17 år siden
#14 Zabriskie 17 år siden
De garvede filmz-brugere ser heldigvis ud til at have en bedre filmsmag...
#15 Notional 17 år siden
#16 inflector 17 år siden
1 There will be blood
2 No Contry for Old Men
3 Eastern Promises
4 Die Hard 4
5 Hot Fuzz
6 Sicko
7 I am Legend
Hold da kæft jeg har mange af sidste års perler til gode, så jeg har da lidt at glæde mig til.
#17 Zabriskie 17 år siden
Øv...
Den havde jeg ikke lige fanget
#18 icetea 17 år siden
#19 filmz-Bruce 17 år siden
#20 MuManden 17 år siden
1. No Contry for Old Men
2. I am Legend
3. 3:10 To Yuma
4. Die Hard 4
5. Blades of Glory
6. There will be blood