Nu har de fleste haft muligheden for at se "No Country for Old Men", "There Will Be Blood" og andre store 2007-titler, der kom sent til Danmark.
Derfor er det ved at være tid til at poste jeres top ti for 2007.
Alle titler, der ifølge IMDB er fra 2007, kan postes.
Her er min top ti: 1) Dykkerklokken og Sommerfuglen 2) There Will Be Blood 3) A Mighty Heart 4) No Country for Old Men 5) 4 Måneder, 3 Uger og 2 Dage 6) Across the Universe 7) Zodiac 8) Persepolis 9) Michael Clayton 10) Juno
1) No Country for Old Men 2) Zodiac 3) Rescue Dawn 4) Control 5) There Will Be Blood 6) Persepolis 7) Eastern Promises 8) This is England 9) Ratatouille 10) På himlens kant
Jeg har tilladt mig at bøje reglerne lidt og medtage "Rescue Dawn", eftersom den først havde decideret premiere i 2007.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
1. No Country for Old Men 2. Sweeney Todd 3. Juno 4. Ratatouille 5. Zodiac 6. The Assassination of Jesse James by the Coward Robert Ford 7. Gone Baby Gone 8. Grindhouse(Death Proof/Planet Terror) 9. Hot Fuzz 10. 3:10 To Yuma
Har valgt at tage de store blockbusters fra, men af dem var Transformers og Die Hard 4.0 overraskende gode, og Harry Potter and the Order of the Phoenix fortsatte de gode takter for filmserien.
Alfred: Know your limits, Master Wayne Bruce: Batman has no limits
1. Shrek den tredje 2. Transformers 3. Zavet 4. Alvin og de Frække Jordegern 5. The Simpsons Movie 6. Ratatouille 7. The Messengers 8. The Reaping 9. Den Sorte Madonna 10. Hvid Nat
1. The Air I Breathe - Overraskende god! 2. Gone Baby Gone 3. There Will Be Blood 5. Mr. Brooks 6. No Country For Old Men 7. The Bourne Ultimatum 8. Transformers 9. Michael Clayton 10. In The Valley Of Ellah
4 Months, 3 Weeks & 2 Days, The Air I Breathe, The Assassination of Jesse James by the Coward Robert Ford, Atonement, Auf der anderen Seite, Before the Devil Knows You're Dead, The Bucket List, Control, Great Debaters, I'm Not There, In the Valley of Elah, Into the Wild, The Kite Runner, Lars and the Real Girl, No End in Sight, Persepolis, Diving Bell and the Butterfly, Sweeney Todd og Tropa de Elite
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
1. Zodiac 2. Juno 3. There Will Be Blood 4. In the Valley of Elah 5. Atonement 6. Michael Clayton 7. Ratatouille 8. Charlie Wilson's War 9. American Gangster 10. Gone Baby Gone
Der er også en del film jeg ikke har fået at se endnu (Rescue Dawn, Control, The Assassination of Jesse James by the Coward Robert Ford, 3:10 To Yuma, The Air I Breathe, 4 Months, 3 Weeks & 2 Days og sikkert også et par stykker til), men har også fået set en del og af dem er det ovenstående der er de bedste.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
bruce: Det samme her. Men FOR THE LOVE OF GOD stryg The Bucket List af din to-do liste. Mange gode film på din liste, men glæd især til 4 Months, 3 Weeks & 2 Days, Into the Wild og Diving Bell and the Butterfly.
1: No Country For Old Men 2: 310 To Yuma 3: Zodiac 4: The Assassination of Jesse James 5: The Bourne Ultimatum 6: American Gangster 7: Atonement 8: There Will Be Blood 9: Michael Clayton 10: Hot Fuzz
1: Atonement 2: Bridge To Terabithia 3: No Country For Old Men 4: Juno 5: Dykkerklokken og Sommerfuglen 6: American Gangster 7: Eastern Promises 8: In The Valley of Elah 9: The Great Debaters 10: Hot Fuzz
Der er en del, jeg ikke har set, som muligvis kunne rykke lidt rundt på det: Gone Baby Gone, Into The Wild, There Will Be Blood, 4 Months, 3 Weeks & 2 Days, Before the Devil Knows You're Dead, The Kite Runner, Zodiac, El Orfanato, Lust,Caution, På Himlens Kant.
Især There Will Be Blood og Into The Wild tror jeg ville skubbe nr. 9 og 10 ud
#1 mr gaijin 17 år siden
Derfor er det ved at være tid til at poste jeres top ti for 2007.
Alle titler, der ifølge IMDB er fra 2007, kan postes.
Her er min top ti:
1) Dykkerklokken og Sommerfuglen
2) There Will Be Blood
3) A Mighty Heart
4) No Country for Old Men
5) 4 Måneder, 3 Uger og 2 Dage
6) Across the Universe
7) Zodiac
8) Persepolis
9) Michael Clayton
10) Juno
#2 Benway 17 år siden
2) Zodiac
3) Rescue Dawn
4) Control
5) There Will Be Blood
6) Persepolis
7) Eastern Promises
8) This is England
9) Ratatouille
10) På himlens kant
Jeg har tilladt mig at bøje reglerne lidt og medtage "Rescue Dawn", eftersom den først havde decideret premiere i 2007.
#3 filmz-CAADK 17 år siden
1. No Country for Old Men
2. Sweeney Todd
3. Juno
4. Ratatouille
5. Zodiac
6. The Assassination of Jesse James by the Coward Robert Ford
7. Gone Baby Gone
8. Grindhouse(Death Proof/Planet Terror)
9. Hot Fuzz
10. 3:10 To Yuma
Har valgt at tage de store blockbusters fra, men af dem var Transformers og Die Hard 4.0 overraskende gode, og Harry Potter and the Order of the Phoenix fortsatte de gode takter for filmserien.
Bruce: Batman has no limits
#4 filmz-Narniabæver 17 år siden
2. Transformers
3. Zavet
4. Alvin og de Frække Jordegern
5. The Simpsons Movie
6. Ratatouille
7. The Messengers
8. The Reaping
9. Den Sorte Madonna
10. Hvid Nat
#5 filmz-Is 17 år siden
1. The Air I Breathe - Overraskende god!
2. Gone Baby Gone
3. There Will Be Blood
5. Mr. Brooks
6. No Country For Old Men
7. The Bourne Ultimatum
8. Transformers
9. Michael Clayton
10. In The Valley Of Ellah
#6 filmz-Bruce 17 år siden
4 Months, 3 Weeks & 2 Days, The Air I Breathe, The Assassination of Jesse James by the Coward Robert Ford, Atonement, Auf der anderen Seite, Before the Devil Knows You're Dead, The Bucket List, Control, Great Debaters, I'm Not There, In the Valley of Elah, Into the Wild, The Kite Runner, Lars and the Real Girl, No End in Sight, Persepolis, Diving Bell and the Butterfly, Sweeney Todd og Tropa de Elite
#7 filmz-jonasgr 17 år siden
2. Juno
3. There Will Be Blood
4. In the Valley of Elah
5. Atonement
6. Michael Clayton
7. Ratatouille
8. Charlie Wilson's War
9. American Gangster
10. Gone Baby Gone
Der er også en del film jeg ikke har fået at se endnu (Rescue Dawn, Control, The Assassination of Jesse James by the Coward Robert Ford, 3:10 To Yuma, The Air I Breathe, 4 Months, 3 Weeks & 2 Days og sikkert også et par stykker til), men har også fået set en del og af dem er det ovenstående der er de bedste.
'Cause I'm evil"
#8 filmz-mrhands 17 år siden
Mange gode film på din liste, men glæd især til 4 Months, 3 Weeks & 2 Days, Into the Wild og Diving Bell and the Butterfly.
#9 cansi 17 år siden
2: 310 To Yuma
3: Zodiac
4: The Assassination of Jesse James
5: The Bourne Ultimatum
6: American Gangster
7: Atonement
8: There Will Be Blood
9: Michael Clayton
10: Hot Fuzz
#10 Skeloboy 17 år siden
2: Bridge To Terabithia
3: No Country For Old Men
4: Juno
5: Dykkerklokken og Sommerfuglen
6: American Gangster
7: Eastern Promises
8: In The Valley of Elah
9: The Great Debaters
10: Hot Fuzz
Der er en del, jeg ikke har set, som muligvis kunne rykke lidt rundt på det: Gone Baby Gone, Into The Wild, There Will Be Blood, 4 Months, 3 Weeks & 2 Days, Before the Devil Knows You're Dead, The Kite Runner, Zodiac, El Orfanato, Lust,Caution, På Himlens Kant.
Især There Will Be Blood og Into The Wild tror jeg ville skubbe nr. 9 og 10 ud