Gravatar

#21 icetea 17 år siden

007 :D Det er nogle geniale intros imo
Gravatar

#22 Bobby Singer 17 år siden

#15 - HAHAHA!!! Det swinger :P
Idjit
Gravatar

#23 Michael Andersen 17 år siden

#15 Den er for fed. Tror jeg skal prøve at lytte mere til Buddy Rich ved lejlighed :)
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#24 filmz-Bruce 17 år siden

#20 Jeg ventede og ventede og ventede :) Og selvfølgelig var det dig!!! ;) I love it!!! FUCK, hvor jeg glæder mig til at se den engang i HD!!! Så må du komme til staden til øl og film!!! :)

#15 Fantastisk humor!!!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#25 Benway 17 år siden

#24 Det er en aftale. :)
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#26 elwood 17 år siden

#20 Skide være med det ikke er originalt valg, det er sku en genial Intro, der er åbenbart noget over Saul Bass, som tiltaler os alle.

Nu vi snakker klassiker

[url= mener også den her høre til den gruppe[/url]

Har også et par mere anderledes bud, men nu skal den her lige nævnes.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#27 filmz-vassago 17 år siden

Jeg er stadig ikke med på hvad det egentligt er vi skal diskutere. Bruce skriver åbningssekvensen, og når Saul Bass efterfølgende bliver nævnt, går jeg udfra at det er den "grafiske" del af starten - den der typisk indeholder filmens titel og måske også skuespillernes navne...

Jeg er ikke så meget "intro'er" ala dem fra "Touch of Evil" og "Raging Bull", og selvom Bass var manden bag "Vertigo" - så synes jeg det er lidt fesent idag, så hellere [url= of a Murder"[/url]

En af de personer jeg synes leverer varen er Kyle Cooper, manden der også lavede sekvensen til se7en, han har gang på gang overrasket mig, og jeg synes stadig at hans "intro" til [url= 2"[/url] er helt fantastisk, den emmer virkelig af superhelte comics, og fortæller hvad det her går ud på. Det er klasse :)

Tjek i øvrigt hans side ud, og se sekvensen til "Kiss Kiss Bang Bang".
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#28 Benway 17 år siden

#26 Meget simpel og meget smuk intro. Jeg burde have tilføjet denne film til listen i "Jeg græd" tråden. Snøft, snøft.

En anden favorit med fed musik af Bowie oven i hatten:
[url= Highway[/url]
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#29 Michael Andersen 17 år siden

#26 Wow. Har aldrig set filmen, men den starter åbenbart ret suverænt. Fed detalje at knægten nynner Elmer Bernsteins tema i starten.
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#30 filmz-Bruce 17 år siden

#27 Jeg tænkte selv åbnignssekvenser med teksterne. Om der kører grafik eller film nedenunder har jeg sådan set ingen mening om, blot det ikke er dialog eller handling. Kiss Kiss Bang Bang er dæleme også en fed intro!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140

Skriv ny kommentar: