Er fedt at tegnene bliver til bogstaver lidt efter lidt. Jeg elsker dark ambient og lignende musik. Lytter ofte til SleepResearch Facilitys koncept album Nostromo.
#7 hehe mens jeg lige venter svar på dette, vil jeg gå udfra det stadigvæk er start credits der er tale om 8-)
Ellers ja ku jeg ha sagt White House X-men 2, men det ser jeg mere som start scenen i filmen.
#6 Du har ret det er en klassiker, utrolig hvilken kreativitet de havde dengang, er hel vild med de her lange tracking shots, eller shot i det ehr tilfælde hehe, det må satme ha krævet en Kran der siger Spar 2.
Ved ikke engang hvad jeg skal give af karakter, så jeg nøjes med min kommentar 8-)
Her er en af mine farvoritter, den simple ide (det er jo faktisk en del af handlingen man ser glimt af, eller hvertfald hvad filmen handler om) plus John Williams Score går op i en højer enhed i Spielbergs...
[url= me if you can[/url]
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#1 filmz-Bruce 17 år siden
[url= | | | \ [/url]
#2 Bohemian 17 år siden
Genial filmintro, den er så creepy den musik.
men så vil jeg sige Aliens, men kan ikke finde den på youtube.
#3 elwood 17 år siden
En anden ting når der snakkes filmintro er det så ike kun selve afsløringen af titlen på filmen, eller er det første bid af første scene ?
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#4 Bohemian 17 år siden
#5 filmz-mrhands 17 år siden
[url= Club[/url]
#6 Benway 17 år siden
Her er en klassiker som næsten er for oplagt, men den er unægteligt en af mine yndlingsindledninger:
[url= of Evil[/url]
#7 BN 17 år siden
BRUUUUUUUUUUCE !!!!!!!!!!!!!
;-)
#8 elwood 17 år siden
Ellers ja ku jeg ha sagt White House X-men 2, men det ser jeg mere som start scenen i filmen.
#6 Du har ret det er en klassiker, utrolig hvilken kreativitet de havde dengang, er hel vild med de her lange tracking shots, eller shot i det ehr tilfælde hehe, det må satme ha krævet en Kran der siger Spar 2.
Ved ikke engang hvad jeg skal give af karakter, så jeg nøjes med min kommentar 8-)
Her er en af mine farvoritter, den simple ide (det er jo faktisk en del af handlingen man ser glimt af, eller hvertfald hvad filmen handler om) plus John Williams Score går op i en højer enhed i Spielbergs...
[url= me if you can[/url]
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#9 filmz-Bruce 17 år siden
#10 filmz-Bruce 17 år siden
Og selv om denne film er lidt hyped, så er introen dæleme god og endnu bedre, når man har set filmen.
[url=