Fatter stadig ikke hvorfor i vil slå mig ihjel. Nå, men jeg laver endnu et topic. Denne gang skal I skrive jeres yndlingsfilm inden for hver genre. F.eks. actionfilm - Die Hard... Okay?
Actionfilm: Grindhouse Dramafilm: Gøgereden Thriller: The Departed Komedie: Borat Gyser: Ondskabens Hotel Slasher: Motorsavsmassakren Kong fu: Kill Bill Krigsfilm: The Dirty Dozin Sci-fi: Star Wars Katastrofefilm: Titanic Selvtægtsfilm: Taxi Driver Danske selvtægtsfilm: Bleeder Fantasy: Troldmanden fra Oz Superheltefilm: Spider-Man Tegneserie-baseret-film: Sin City Gangsterfilm: The Godfather Danske film: Pelle Erobren Udenlandske ungdomsfilm: Panik i Nåleparken Danske ungdomsfilm: Kundskabens Træ Udenlandske tv-serie: Twin Peaks Danske tv-serie: Riget
Ved godt, at jeg ikke har rundet alle genrer.
...
Jeres tur...
Oasis' nye album "Dig Out Your Soul" ude i oktober 2008
Actionfilm: Aliens Dramafilm: The Shawshank Redemption Thriller: Mulholland Dr. Komedie: This is Spinal Tap Gyser: The Thing Slasher: Silence Of The Lambs Kung-fu: Hero Krigsfilm: Platoon Sci-fi: Star Wars 4/5/6 Katastrofefilm: United 93 Selvtægtsfilm: Unforgiven Danske selvtægtsfilm: Pusher Fantasy: The Lord of the Rings Trilogy Superheltefilm: Batman Begins Tegneserie-baseret-film: Sin City Gangsterfilm: Goodfellas Danske film: Blinkende Lygter Udenlandske ungdomsfilm: The Lost Boys Danske ungdomsfilm: Det Forsømte Forår Udenlandske tv-serie: 24 Danske tv-serie: The Julekalender
Actionfilm: Terminator 2 Dramafilm: Gøgereden Thriller: Fight Club Komedie: Forrest Gump Gyser: The Shining Slasher: ? Kung-fu: Kill Bill 1+2 Krigsfilm: Full Metal Jacket Sci-fi: 2001: A Space Odyssey Katastrofefilm: Jurassic Park - The Lost World Selvtægtsfilm: ? Danske selvtægtsfilm: ? Fantasy: Lord of the Rings Trio Superheltefilm: Batman Begins Tegneserie-baseret-film: Sin City Gangsterfilm: The Godfather Danske film: Drømmen Udenlandske ungdomsfilm: City of God Danske ungdomsfilm: Udenlandske tv-serie: The Simpsons Danske tv-serie: Klovn
Tilføjelser: Western: The Good, the Bad & the Ugly Animerede/Tegnefilm: Toy Story Mysterie: The Prestige Sort/Hvid: The Elephant Man Musik: Ray
Nogle som kan forklare kort hvad de genre jeg har spørgsmålstegn ved er for noget? Kender dem ikke lige.
Actionfilm: The Rock Dramafilm: A Beautiful Mind Thriller: Memento Komedie: Dum & Dummere Gyser: Alien - Den 8. passagerer Slasher: pas... Kong fu: House of the Flying Daggers Krigsfilm: Where Eagles Dare (Ørneborgen) Sci-fi: The Matrix Katastrofefilm: Armageddon ;-) (ej ok jeg snupper også Titanic) Selvtægtsfilm: Kill Bill Danske selvtægtsfilm: Kampen Om den Røde Ko?! ...pas Fantasy: LOTR trilogi Superheltefilm: Batman Begins Tegneserie-baseret-film: Sin City Gangsterfilm: Once Upon a Time in America Danske film: Sommer i Tyrol Udenlandske ungdomsfilm: Brick Danske ungdomsfilm: Sidste Time Udenlandske tv-serie: Deadwood Danske tv-serie: Matador
Nye genrer (tænker man lige for god ordens skyld kan skrive på hvad man har tilføjet til ovenstående kategorier): Eventyr: Indiana Jones and the Last Crusade Piratfilm: Den Knaldrøde Pirat (The Crimson Pirate) Western: Young Guns 1+2 Tidsrejsefilm: Back to the Future trilogi Multistoryfilm: Magnolia (altså film som Short Cuts, Crash, Traffic, etc)
Kill Bill er IKKE en kung-fu film. Bare fordi han har stjålet visse ting, gør det den ikke til en kung-fu film. HUN RENDER RUNDT MED ET SAMURAI SVÆRD!!! Det er japansk... ergo intet med kung-fu at gøre.
Actionfilm: Aliens Dramafilm: The Shawshank Redemption Thriller: Silence of the Lambs Komedie: Groundhog Day Gyser: The Shining Slasher: The Texas Chain Saw Massacre Kung-fu: The Prodigal Son Krigsfilm: Platoon Sci-fi: Terminator 2 Katastrofefilm: Dawn of the Dead. Det er da en katastrofe no? Selvtægtsfilm: Unforgiven Danske selvtægtsfilm: Pusher Fantasy: The Lord of the Rings Superheltefilm: The Incredibles Tegneserie-baseret-film: Sin City Gangsterfilm: Goodfellas Danske film: I Kina spider de hunde Udenlandske ungdomsfilm: The Goonies Danske ungdomsfilm: Hader.Danske.Film Udenlandske tv-serie: The Wire, Deadwood, BGS, BoB. Umuligt at vælge Danske tv-serie: Buster Eventyr: Star Wars trilogy (original) Western: Tombstone 2D animation: The Iron Giant 3D animation: Monsters Inc.
Vareulvefilm: Dog Soldier Boksefilm: Rocky Djævletilbedningsfilm: Ninth Gate Komedier med tærter: American Pie Trilogy Film omhandlende en mand der blir lavet om til en flue: The Fly
#1 filmz-Scarface 18 år siden
Fatter stadig ikke hvorfor i vil slå mig ihjel. Nå, men jeg laver endnu et topic. Denne gang skal I skrive jeres yndlingsfilm inden for hver genre. F.eks. actionfilm - Die Hard... Okay?
Actionfilm: Grindhouse
Dramafilm: Gøgereden
Thriller: The Departed
Komedie: Borat
Gyser: Ondskabens Hotel
Slasher: Motorsavsmassakren
Kong fu: Kill Bill
Krigsfilm: The Dirty Dozin
Sci-fi: Star Wars
Katastrofefilm: Titanic
Selvtægtsfilm: Taxi Driver
Danske selvtægtsfilm: Bleeder
Fantasy: Troldmanden fra Oz
Superheltefilm: Spider-Man
Tegneserie-baseret-film: Sin City
Gangsterfilm: The Godfather
Danske film: Pelle Erobren
Udenlandske ungdomsfilm: Panik i Nåleparken
Danske ungdomsfilm: Kundskabens Træ
Udenlandske tv-serie: Twin Peaks
Danske tv-serie: Riget
Ved godt, at jeg ikke har rundet alle genrer.
...
Jeres tur...
#2 chronaden 18 år siden
Dramafilm: The Shawshank Redemption
Thriller: Mulholland Dr.
Komedie: This is Spinal Tap
Gyser: The Thing
Slasher: Silence Of The Lambs
Kung-fu: Hero
Krigsfilm: Platoon
Sci-fi: Star Wars 4/5/6
Katastrofefilm: United 93
Selvtægtsfilm: Unforgiven
Danske selvtægtsfilm: Pusher
Fantasy: The Lord of the Rings Trilogy
Superheltefilm: Batman Begins
Gangsterfilm: Goodfellas
Danske film: Blinkende Lygter
Udenlandske ungdomsfilm: The Lost Boys
Danske ungdomsfilm: Det Forsømte Forår
Udenlandske tv-serie: 24
Danske tv-serie: The Julekalender
#3 Pytter 18 år siden
Dramafilm: Gøgereden
Thriller: Fight Club
Komedie: Forrest Gump
Gyser: The Shining
Slasher: ?
Kung-fu: Kill Bill 1+2
Krigsfilm: Full Metal Jacket
Sci-fi: 2001: A Space Odyssey
Katastrofefilm: Jurassic Park - The Lost World
Selvtægtsfilm: ?
Danske selvtægtsfilm: ?
Fantasy: Lord of the Rings Trio
Gangsterfilm: The Godfather
Danske film: Drømmen
Udenlandske ungdomsfilm: City of God
Danske ungdomsfilm:
Udenlandske tv-serie: The Simpsons
Danske tv-serie: Klovn
Tilføjelser:
Western: The Good, the Bad & the Ugly
Animerede/Tegnefilm: Toy Story
Mysterie: The Prestige
Sort/Hvid: The Elephant Man
Musik: Ray
Nogle som kan forklare kort hvad de genre jeg har spørgsmålstegn ved er for noget? Kender dem ikke lige.
#4 McPeter 18 år siden
Dramafilm: A Beautiful Mind
Thriller: Memento
Komedie: Dum & Dummere
Gyser: Alien - Den 8. passagerer
Slasher: pas...
Kong fu: House of the Flying Daggers
Krigsfilm: Where Eagles Dare (Ørneborgen)
Sci-fi: The Matrix
Katastrofefilm: Armageddon ;-) (ej ok jeg snupper også Titanic)
Selvtægtsfilm: Kill Bill
Danske selvtægtsfilm: Kampen Om den Røde Ko?! ...pas
Fantasy: LOTR trilogi
Gangsterfilm: Once Upon a Time in America
Danske film: Sommer i Tyrol
Udenlandske ungdomsfilm: Brick
Danske ungdomsfilm: Sidste Time
Udenlandske tv-serie: Deadwood
Danske tv-serie: Matador
Nye genrer (tænker man lige for god ordens skyld kan skrive på hvad man har tilføjet til ovenstående kategorier):
Eventyr: Indiana Jones and the Last Crusade
Piratfilm: Den Knaldrøde Pirat (The Crimson Pirate)
Western: Young Guns 1+2
Tidsrejsefilm: Back to the Future trilogi
Multistoryfilm: Magnolia (altså film som Short Cuts, Crash, Traffic, etc)
Det var vidst det for nu... :-)
#5 PredatorX 18 år siden
Kill Bill er IKKE en kung-fu film. Bare fordi han har stjålet visse ting, gør det den ikke til en kung-fu film. HUN RENDER RUNDT MED ET SAMURAI SVÆRD!!! Det er japansk... ergo intet med kung-fu at gøre.
Er jeg flueknepper nu? Jeg har stadig ret.
#6 PredatorX 18 år siden
Dramafilm: The Shawshank Redemption
Thriller: Silence of the Lambs
Komedie: Groundhog Day
Gyser: The Shining
Slasher: The Texas Chain Saw Massacre
Kung-fu: The Prodigal Son
Krigsfilm: Platoon
Sci-fi: Terminator 2
Katastrofefilm: Dawn of the Dead. Det er da en katastrofe no?
Selvtægtsfilm: Unforgiven
Danske selvtægtsfilm: Pusher
Fantasy: The Lord of the Rings
Superheltefilm: The Incredibles
Gangsterfilm: Goodfellas
Danske film: I Kina spider de hunde
Udenlandske ungdomsfilm: The Goonies
Danske ungdomsfilm: Hader.Danske.Film
Udenlandske tv-serie: The Wire, Deadwood, BGS, BoB. Umuligt at vælge
Danske tv-serie: Buster
Eventyr: Star Wars trilogy (original)
Western: Tombstone
2D animation: The Iron Giant
3D animation: Monsters Inc.
#7 chronaden 18 år siden
så laver jeg fanme også et par kategorier!
Vareulvefilm: Dog Soldier
Boksefilm: Rocky
Djævletilbedningsfilm: Ninth Gate
Komedier med tærter: American Pie Trilogy
Film omhandlende en mand der blir lavet om til en flue: The Fly
#8 PredatorX 18 år siden
*lol*
#9 PredatorX 18 år siden
Har du set Planet Terror?
#10 chronaden 18 år siden
God læsning