#12: Hva, hvad... ej... bare se hvor tit han redder deres røv i Star Wars! (eller bliver alvorligt skadet i forsøget)
Jeg tror mere eller mindre det sker i hver film:
Ep. 1: Han reparerer skjoldet på deres skib, så de slipper væk fra Naboo. Ep. 2: Han redder Padme fra at blive ristet i kødgryden! Ep. 3: Tjah, vi får se! :D Ep. 4: Bliver alvorligt skadet under slaget ved Yavin i forsøget på at redde rebellerne. Ep. 5: Fixer hyperdrive, så de slipper væk fra Imperiet. Ep. 6: Bliver skudt da han forsøger at "hotwire" døren til bunkeren.
Hvis det ikke er heltemod, så ved jeg ikke hvad er! Og Lucas har jo også udtalt er det er de to droids der er Star Wars sagaens omdrejningspunkt! ;)
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!
1. Sam - LOTR 2. Indiana Jones 3. Ripley - Alien, men faktisk kun i de 2 første 4. Doc Brown og Marty McFly - BTTF 5. Butt - The Abyss (Ed Harris) 6. Eliot - E.T 7. Resten af the fellowship, specielt Aragorn - LOTR 8. Lèon -Lèon 9. William Wallace - Braveheart 10. Michael Keaton - One Good Cop
#11 azathoth 22 år siden
#12 filmz-Daniel_Logan 22 år siden
I am like a wild horse, and you can't tame me..
#13 Patriarch 22 år siden
#14 azathoth 22 år siden
Jeg tror mere eller mindre det sker i hver film:
Ep. 1: Han reparerer skjoldet på deres skib, så de slipper væk fra Naboo.
Ep. 2: Han redder Padme fra at blive ristet i kødgryden!
Ep. 3: Tjah, vi får se! :D
Ep. 4: Bliver alvorligt skadet under slaget ved Yavin i forsøget på at redde rebellerne.
Ep. 5: Fixer hyperdrive, så de slipper væk fra Imperiet.
Ep. 6: Bliver skudt da han forsøger at "hotwire" døren til bunkeren.
Hvis det ikke er heltemod, så ved jeg ikke hvad er! Og Lucas har jo også udtalt er det er de to droids der er Star Wars sagaens omdrejningspunkt! ;)
#15 filmz-Daniel_Logan 22 år siden
I am like a wild horse, and you can't tame me..
#16 McPeter 22 år siden
#17 SpielbergFreak 22 år siden
1. Sam - LOTR
2. Indiana Jones
3. Ripley - Alien, men faktisk kun i de 2 første
4. Doc Brown og Marty McFly - BTTF
5. Butt - The Abyss (Ed Harris)
6. Eliot - E.T
7. Resten af the fellowship, specielt Aragorn - LOTR
8. Lèon -Lèon
9. William Wallace - Braveheart
10. Michael Keaton - One Good Cop
#18 azathoth 22 år siden
Btw, så bliver Anakin Skywalker til Darth Vader og er far til Luke... (oops) ;)
#19 McPeter 22 år siden
#20 Morbid 22 år siden