Gravatar

#41 Corgan 21 år siden

#40:

Jeg kan godt kigge efter den næste gang jeg skal i Fona 2000. Hvis jeg finder den, kan jeg jo lige skrive til dig.
Gravatar

#42 DarkLight 21 år siden

Thx a bunch.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#43 filmz-Crystalstar1200 21 år siden

# 40 og 41 Jeg skal forbi i dag efter arbejde, så jeg kan også kigge efter den hvis du ikke lige har tid i dag Corgan :)
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#44 filmz-Bruce 21 år siden

Som #14 og #17: Wonderful Life, helt klart.

Og Chevy Chase var stor. Kan kun se Will Farrel i Anchorman, som er god nok til at arvtage Chase's komikstil.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#45 Corgan 21 år siden

#43:

Nej, jeg har ikke tid idag.... men er du den rigtige at sende i Fona 2000, når du ikke engang kan finde en hel sektion af dvd'ere?

;-)
Gravatar

#46 filmz-Crystalstar1200 21 år siden

# 45 ... Ha ha ha meget morsomt, var du ikke klar over jeg var til audition til "Sleepwalkers 3" igår ? :-P

Gravatar

#47 Corgan 21 år siden

#46:

Næ, det var jeg ikke klar over.... men er du sikker på at det var "Sleepwalkers 3"... nu hvor 2'eren ikke er lavet?

;-)

God jagt!
Gravatar

#48 filmz-Crystalstar1200 21 år siden

# 41, 42, 45 og 46 Jeg fandt både Fars Fede Juleferie til 100 kr til dig DarkLight og diverse andre dvd'er til mig selv :)

# 47 Instruktøren sprang nr 2 over for at skabe interesse, se blot hvordan det fik dig til at slå Sleepwalkers op i IMDB :o)

Gravatar

#49 filmz-ataris 21 år siden

#48, det er jo ikke originalt. Det har jydekompagniet allerede gjort før :)

edit: Anyway, jeg skal da ha' genset Fars Fede Juleferie og erhvervet mig Nightmare Before Christmas. Måske skulle man også gense Die Hard 1 og 2.
still cuckoo for cocoa puffs
Gravatar

#50 inflector 21 år siden

#48 hvis Fars Fede juleferie ikke lige skal være med danske tekster, har de den hos loaded til 5.47£, har selv lige fået den. Så er der da en lille chance for at komme i stemning i år :=)
selfimprovement is masturbation

Skriv ny kommentar: