Nu er det vist ved at være på tiden af støve denne tråd af og tage den op igen. Jeg har store planer om at lave et par film til en tilbagevendende juletradition.
Nightmare Before Christmans er allerede på listen. Die Hard 1+2 er på mulig-listen. Dvs at jeg ser dem i år, og vurderer om der er nok sne i dem, til at de bliver hængende.
Jeg vil også gerne føje "Fars Fede Juleferie" til listen, men jeg har den ikke, og alle de steder jeg kigger koster filmen 150+ kroner. Nogen der kan finde den billigt?
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Har du prøvet Fona 2000 (damn, jeg laver meget reklame for den butik!!) ? Jeg har set at de har "Fars Fede..."-film til 99 kr. Kan bare ikke huske om det er "juleferie".
#31 Morbid 21 år siden
Hvad kan jeg sige.. Chevy Chase var nu sjovest inden jeg blev 12 :)
#32 21 år siden
helligbrøde....
:)
#33 HelmerJ 21 år siden
#34 Yoda 21 år siden
Eller "Muppets Christmas Carol" bassret på Dickens' "A Christmas Carol" - uhhhhh, den er sjov C",)
Og så må man jo ikke glemme Chris Columbus' "Home Alone".
Man kommer jo helt i julestemning.
#35 filmz-Wacker 21 år siden
http://www.samarit.dk
#36 evermind 21 år siden
#37 Yoda 21 år siden
#38 DarkLight 21 år siden
Nightmare Before Christmans er allerede på listen. Die Hard 1+2 er på mulig-listen. Dvs at jeg ser dem i år, og vurderer om der er nok sne i dem, til at de bliver hængende.
Jeg vil også gerne føje "Fars Fede Juleferie" til listen, men jeg har den ikke, og alle de steder jeg kigger koster filmen 150+ kroner. Nogen der kan finde den billigt?
#39 Corgan 21 år siden
Har du prøvet Fona 2000 (damn, jeg laver meget reklame for den butik!!) ? Jeg har set at de har "Fars Fede..."-film til 99 kr. Kan bare ikke huske om det er "juleferie".
#40 DarkLight 21 år siden