Gravatar

#31 Morbid 21 år siden

;D

Hvad kan jeg sige.. Chevy Chase var nu sjovest inden jeg blev 12 :)
You need chaos in your soul to give birth to a dancing star.

#32 21 år siden

så mener du vel heller ikke, at julemanden eksisterer?
helligbrøde....

:)
Gravatar

#33 HelmerJ 21 år siden

The nightmare before christmas.
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#34 Yoda 21 år siden

Hov, hvorfor er der ingen, der har nævnt George Seatons vidunderlige "Miraklet på Manhattan" - det er da en smuk, smuk julefilm.

Eller "Muppets Christmas Carol" bassret på Dickens' "A Christmas Carol" - uhhhhh, den er sjov C",)

Og så må man jo ikke glemme Chris Columbus' "Home Alone".

Man kommer jo helt i julestemning.
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#35 filmz-Wacker 21 år siden

It's a Wonderful Life kan fås i tp (amagercentret) til 40 kr :-D
Don't you know who I am? I'm Juggernaut, bitch!!

http://www.samarit.dk
Gravatar

#36 evermind 21 år siden

*fornemmer at "Fars Fede Juleferie" ifølge Morbid hører til på Guilty Pleasures-tråden...?*
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#37 Yoda 21 år siden

Jeg elsker hele serien med familien Griswold. Go' underholdning C",)
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#38 DarkLight 21 år siden

Nu er det vist ved at være på tiden af støve denne tråd af og tage den op igen. Jeg har store planer om at lave et par film til en tilbagevendende juletradition.

Nightmare Before Christmans er allerede på listen. Die Hard 1+2 er på mulig-listen. Dvs at jeg ser dem i år, og vurderer om der er nok sne i dem, til at de bliver hængende.

Jeg vil også gerne føje "Fars Fede Juleferie" til listen, men jeg har den ikke, og alle de steder jeg kigger koster filmen 150+ kroner. Nogen der kan finde den billigt?
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#39 Corgan 21 år siden

#38:

Har du prøvet Fona 2000 (damn, jeg laver meget reklame for den butik!!) ? Jeg har set at de har "Fars Fede..."-film til 99 kr. Kan bare ikke huske om det er "juleferie".
Gravatar

#40 DarkLight 21 år siden

Jeg har kun en "normal" Fona her oppe i nordvestjylland. Men jeg vil da give den et forsøg. Tak for tippet.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.

Skriv ny kommentar: