Jeg synes Annie Lennox'sang var helt ved siden af. Sangen er flot, men den passer bare ikke ind i LOTR universet, da den ikke er tidløs nok. Der rammer de to andre meget bedre plet - jeg foretrækker måske nok Gollum's song.
Andre titelsange der kan nævnes til andre film er naturligvis Garth Brooks' "When you come back to me again" fra "Frequency".
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
Jeg synes "May It Be" er den klart smukkeste. Det er en man bare ikke kan blive træt af, instrumentaldelen er rigtig god og harmonisk og vokalen er bare helt uovertruffen. Enya har simpelthen en af de flotteste stemmer der har stået tæt på en mikrofon. -
Into the West er fantastisk. Både musik og tekst er i bedste klasse, og den stemme er bare utrolig. Jeg kunne heller ikke lide den, da jeg første gang hørte den ved Oscars. Men den voksede på mig :)
#1 filmz-bullseye 21 år siden
The Fellowship Of The Ring - Enya "May It Be"
The Two Towers - Emiliana Torrinis "Gollum's Song"
The Return Of The King - Annie Lennox "Into The West"
Min favorit er helt klart "Into The West", husker specielt til Oscar uddelingen, hvor Sting og Annie optræder med sangen - de var sgu flot...
(har måske været diskuteret før men hva') Hvad er der ellers af gode Soundtracks eller sange tíl film generalt?
#2 maniac 21 år siden
#3 McPeter 21 år siden
#4 Kalle Ferm 21 år siden
Andre titelsange der kan nævnes til andre film er naturligvis Garth Brooks' "When you come back to me again" fra "Frequency".
#5 bobber 21 år siden
-
#6 Slettet Bruger [2775715018] 21 år siden
Synes også Into the West er lidt skudt ved siden af, selv om den ikke er dårlig!
I øvrigt vil jeg give #5 ret i hvert eneste ord han skriver i den post!
#7 Lady Arwen 21 år siden
De lyder TOTALT godt!
#8 Patriarch 21 år siden
#9 filmz-helltrucker 21 år siden
#10 filmz-Alex De Large 21 år siden