Gravatar

#11 filmz-bullseye 21 år siden

Alien - No Doubt!
Gravatar

#12 filmz-Bruce 21 år siden

Alien...uden tvivl! The Godfather of horror!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#13 ks 21 år siden

Gladiator!

Hvorfor er Matchstick Men egentlig så overset? Det satme en lille perle, jeg var i hvert fald meget imponeret.
Gravatar

#14 Morbid 21 år siden

Der må simpelthen være én udover mig der hælder mest til Blade Runner!!!
You need chaos in your soul to give birth to a dancing star.
Gravatar

#15 filmz-Bruce 21 år siden

#13 Matchstick Men er eminent. Cage er perfekt og det jazzede score passer bare perfekt. Utroligt det er Hans Zimmer også :)

#14 Blade Runner ER stor, ville være alle andre instruktørers topfilm. Hvis ikke liiige det havde været for Alien imho ;)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#16 filmz-Loft 21 år siden

Helt klart Alien
Gravatar

#17 Yoda 21 år siden

Alien
Blade Runner
Black Rain
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#18 ks 21 år siden

#15, Jeg vil gå så langt, som at sige at Matchstick Men er Cage's ubestridt bedste præstation nogensinde. Simpelt hen fantatisk skuespil han leverer i den film, jeg er specielt fan af hans nervøse træk! :) *oh oh*
Gravatar

#19 filmz-Le Samouraï 21 år siden

Efter min ydmyge mening er der kun to at vælge mellem: Alien og Blade Runner. Det kunne lige så godt være den ene, som den anden.

Blade Runner render dog af med min stemme, fordi den har været min yndlingsfilm i mange år. I en periode midt i 90'erne så jeg den gerne 1-2 gange om måneden og kunne dialogen udenad.
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Gravatar

#20 filmz-Le Samouraï 21 år siden

Jeg var forresten også ret vild med Legend engang. Men den holder godt nok ikke særligt godt i dag - selvom den visuelt da stadigvæk er fantastisk, og Tim Curry er eminent som djævel.
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5

Skriv ny kommentar: