Nope, man kæmper stadig med rettigheder osv. Det sidste jeg læste, var at at Scott har lavet en ny udgave, og at der ville komme en boks med 3 versioner af filmen.. men rettighederne er stadig ikke i de rigtige hænder, hvis man kan sige det sådan. :)
Efter min overbevisning, er det bedre at den gamle Blade Runner aldrig kommer på DVD, end at Scott får lov til at pille endnu ved filmen. :)
#26 - Scott fik aldrig lavet sin nye udgave. Han kom aldrig så langt, inden det løb ud i sandet. Ifølge en af producenterne på projektet, som har været en aktiv deltager i en tråd om emnet på HTF, så nåede man kun til den indledende fase med at samle materiale ind. Scott skulle desuden have indspillet i hvert fald en del af et kommentarspor. Men den nye udgave ligger ikke og er færdig på et eller andet lager.
Hvis den nogen sinde skal blive en realitet, så skal Jerry Perenchio helst ombestemme sig snart. Dels skal det jo passe ind i Scotts arbejde, dels så er Scott jo heller ikke nogen årsunge selv længere.
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
#21 dyg 21 år siden
Gladiator finder man nok nærmere på min liste over hade-film. Den film siger mig absolut intet :(
#22 JannikAnd 21 år siden
Mener nu, at "Gladiator" er en glimrende film. God - ikke fantastisk...
Men min stemme vil nok gå til "Blade Runner", men min filmlærer elsker derimod "Thelma & Loise". - Hun er entusiastisk Rødstrømpe.
#23 Spanner 21 år siden
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#24 filmz-Kadann 21 år siden
:)
#25 Yoda 21 år siden
Jepper, det er vi efterhånden klar over ;-)
Er der forøvrigt en release dato på en orgiginal version?
#26 filmz-Kadann 21 år siden
Nope, man kæmper stadig med rettigheder osv. Det sidste jeg læste, var at at Scott har lavet en ny udgave, og at der ville komme en boks med 3 versioner af filmen.. men rettighederne er stadig ikke i de rigtige hænder, hvis man kan sige det sådan. :)
Efter min overbevisning, er det bedre at den gamle Blade Runner aldrig kommer på DVD, end at Scott får lov til at pille endnu ved filmen. :)
#27 Yoda 21 år siden
#28 filmz-Le Samouraï 21 år siden
Hvis den nogen sinde skal blive en realitet, så skal Jerry Perenchio helst ombestemme sig snart. Dels skal det jo passe ind i Scotts arbejde, dels så er Scott jo heller ikke nogen årsunge selv længere.
#29 filmz-gimleno1 21 år siden
#30 chronaden 21 år siden