# 60 en var i hvert fald i starten... Synes den blev mere og mere intetsigende. Ligepludselig bestod samtlige af betjentene af bodybuildere og fortomodller. Til slut så jeg den kun pga. Dennis Franz (Sipowicz), indtil jeg helt stoppede.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
#59 Lol, hahaha, ja - jeg ved godt hvad du mener :-) men giv nu en serie lov til at komme igang, Jeg kan ikke selv lige komme i tanke om nogen serier som var gode fra første afsnit/season af, det er ihvertfald et meget lille antal :-) men jeg vil prøve at opfordre dig til at se den, selvom du nok kommer til at bruge en masse timer på serien, så er de givet godt ud.
(lyder vist mest som en reklametale, sidder på arbejdet og er træt i hovedet.. det burde være en fin nok undskyldning :-)
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P The next sentence is fake, The previous sentence is true.
Du kan nærmest se hvordan budget stiger eksponentielt når de kommer hen i sæson 3 og 4.
Din argumentation om at det er dårlige skuespillere finder jeg også lidt svær at følge, har sjældent set "personligheds-ombytning" spillet bedre. (Et afsnit hvor Richard Dean Anderson og Christopher Judge's personligheder bliver byttet rundt, og de spiller hinandens karakterer virkelig godt.)
#61 chandler75 20 år siden
#62 filmz-herskegut 20 år siden
Lol, hahaha, ja - jeg ved godt hvad du mener :-) men giv nu en serie lov til at komme igang, Jeg kan ikke selv lige komme i tanke om nogen serier som var gode fra første afsnit/season af, det er ihvertfald et meget lille antal :-) men jeg vil prøve at opfordre dig til at se den, selvom du nok kommer til at bruge en masse timer på serien, så er de givet godt ud.
(lyder vist mest som en reklametale, sidder på arbejdet og er træt i hovedet.. det burde være en fin nok undskyldning :-)
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#63 filmz-JakobL 20 år siden
Du kan nærmest se hvordan budget stiger eksponentielt når de kommer hen i sæson 3 og 4.
Din argumentation om at det er dårlige skuespillere finder jeg også lidt svær at følge, har sjældent set "personligheds-ombytning" spillet bedre. (Et afsnit hvor Richard Dean Anderson og Christopher Judge's personligheder bliver byttet rundt, og de spiller hinandens karakterer virkelig godt.)
#64 inflector 20 år siden
#65 Martindan 20 år siden
#66 PlattFuss6.7 20 år siden
#67 filmz-kain 20 år siden
#68 HelmerJ 20 år siden
2. Friends
3. Simpsons
4. Dharma & Greg
5. Will og Grace
Ja Friends er så god så den oz kommer ind på anden pladsen
Har oz lige et par guilty pleasure serier
1. Dawson