1. Stargate - SG1 SG-1 er den fedeste serie til dato. Godt skuespil, gode historier, der blander sci-fi, humor og action/drama på bedste vis.. og Richard Dean Anderson i storform er altid godt.....
#53 Der er jo ikke ligefrem nogen andre Sci-fi serier som når den til sokkeholderne, den blander "outer space" humor, sci-fi.. jeg mangler ord, og faktisk er de blevet nomineret flere gange, netop pga deres effekter, så det med at den er dårlig lavet, er vist en gang ævl. Desuden er den originale film fin nok, men den kan ikke nærme sig det serien har præsteret.
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P The next sentence is fake, The previous sentence is true.
Jeg kan huske jeg så det første afsnit da det blev udgivet på dvd, det var vist nok ligesom en lille spillefilm, for ligesom at præsentere serien.
Jeg kan tydeligt huske de onde, de havde sådan nogle slange- hoveder og så kunne de gøre et eller andet, så hovedet åbnede sig og så var det jo en mand inden i. I den originale film var det topfedt lavet med CGI, når Ra`s "maske" ligesom forsvandt. Men i serien åbnede den ligesom en låg og det så bare så dårligt med det store klodsede slangehoved de havde lavet ud af papmache, fordi de ikke havde råd til at lave det rigtigt. (Forstod du min noget kringlede forklaring, gjorde næsten ikke selv)
På pinlighedsskalaen ligger det på højde på Chuck Norris og Michael Dudikoff.
#51 Martindan 20 år siden
SG-1 er den fedeste serie til dato. Godt skuespil, gode historier, der blander sci-fi, humor og action/drama på bedste vis.. og Richard Dean Anderson i storform er altid godt.....
2. Simpsons
3. Spin City
4. Futurama
#52 filmz-superfrez 20 år siden
#53 SpielbergFreak 20 år siden
Den er da top-skod! De spiller dårligt og det hele er ekstremt dårligt lavet! Den vanære Emmerich originale film, som faktisk er rigtig fed!
#54 filmz-Koenig 20 år siden
homo proponit sed Deus disponit
www.haddock100.com
#55 chandler75 20 år siden
#56 El vez 20 år siden
#57 chronaden 20 år siden
#58 filmz-herskegut 20 år siden
Der er jo ikke ligefrem nogen andre Sci-fi serier som når den til sokkeholderne, den blander "outer space" humor, sci-fi.. jeg mangler ord, og faktisk er de blevet nomineret flere gange, netop pga deres effekter, så det med at den er dårlig lavet, er vist en gang ævl.
Desuden er den originale film fin nok, men den kan ikke nærme sig det serien har præsteret.
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#59 SpielbergFreak 20 år siden
Jeg kan huske jeg så det første afsnit da det blev udgivet på dvd, det var vist nok ligesom en lille spillefilm, for ligesom at præsentere serien.
Jeg kan tydeligt huske de onde, de havde sådan nogle slange- hoveder og så kunne de gøre et eller andet, så hovedet åbnede sig og så var det jo en mand inden i.
I den originale film var det topfedt lavet med CGI, når Ra`s "maske" ligesom forsvandt. Men i serien åbnede den ligesom en låg og det så bare så dårligt med det store klodsede slangehoved de havde lavet ud af papmache, fordi de ikke havde råd til at lave det rigtigt. (Forstod du min noget kringlede forklaring, gjorde næsten ikke selv)
På pinlighedsskalaen ligger det på højde på Chuck Norris og Michael Dudikoff.
#60 inflector 20 år siden
Har sq helt glemt NYPD Blue, der er en ganske god drama serie.