Gravatar

#81 MikkelHJ 20 år siden

#80 Jo, det er det. TV3 forsøgte sig på et tidspunkt med en dansk udgave af The Honeymooners med Ulf Pilgaard og Kirsten Lehfeldt, der hed Kaos I Opgangen. Den var lidt fesen, men jeg kan ikke sammenligne den med originalen, da jeg aldrig har set den.

Jeg kender dog lidt til The Honeymooners. Den var inspirationskilde til The Flintstones, og der bliver refereret til den i andet afsnit af Futurama. Mens Fry og Leela er på rundtur, ser de en animatronisk Ralph Cramden ytre sin klassiske trussel om hustruvold til sin kone Alice: One of these days, Alice. Bang. Zoom. Straight to the moon. I fremtiden tror de, han var en af rumfartens pionærer.
Don't you dare take Miles. You can take the children, but you leave me my monkey.
Gravatar

#82 dyg 20 år siden

#81 - Åh ja, The Honeymooners. Der har været referencer til den klassiker i mange nyere serier og tegneserier.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#83 filmz-michaell 20 år siden

#75 Blossom.... Oh the horror!
A slavish concern for the composition of words is the sign of a bankrupt intellect. Be gone, odious wasp! You smell of decayed syllables
Gravatar

#84 runehansen76 20 år siden

Star Trek! ikke en rendyrket sitcom, men der er fanme nogle guldkorn i den! (TNG altså...)
..og ellers så synes jeg at Seinfeld er en klar no.1!
www.JudasKiss.dk
www.FaceBook.com/runehansen76
Gravatar

#85 filmz-sanjo 20 år siden

Seinfeld er gud :)
"If there is no struggle, there is no progress"
Gravatar

#86 Collateral 20 år siden

"Der var en på tv2 en gang med nogle par der boede i samme opgang, mere kan jeg ikke huske..."

- Kan også huske serien, den hed "Hvor svært kan det egentlig være?", og handlede netop om noget med nogle par der boede i en opgang, og deres forskellige problemer.. Kan ikke huske meget af det...
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#87 Collateral 20 år siden

Der er forresten ikke mange der har nævnt "Klovn", hvad tænker folken om det? Det er meget sådan noget krumme tæer humor, men kan da være ret sjov af og til, syntes jeg selv, men igen, hvad mener i andre?
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#88 filmz-saku 20 år siden

ja klovn synes jeg faktisk er godt selvom det er endnu et ripoff fra christensen & co så synes jeg den er meget vellykket.

jeg synes ikke jeg så mælkevejen 3 th nogen steder, den var da ellers efter min mening en af de eneste amerikanske serier der var værd at spilde lidt tid på ud over seinfeld.
Gravatar

#89 DarkLight 20 år siden

Jeg synes Klovn er lige så sjov, hvis ikke sjovere, end Curb
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#90 filmz-herskegut 20 år siden

Klovn er et af de bedre ripoff Casper C & Co har lavet, men holder mig nu til at Curb er bedre.
Klovn's trumf, er netop at det er danske jokes og referencer de bruger... Men det når stadigvæk ikke op på Curb niveau :)

Selvom ingen når Seinfeld!

Happy Festivus!!
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.

Skriv ny kommentar: