Ved ikke om det er blevet bragt op, men ville gerne høre hvilke sitcoms i kan lide herinde på filmz? Dette gælder ikke animerede serier!
Min personlige favorit er Scrubs (hvis det overhovedet kan klassificeres som en sitcom), da jeg synes den blander komedie og drama på en super fed måde, både visuelt, historiemæssigt og musisk.
For ikke at nævne det utroligt stærke skuespil.
A slavish concern for the composition of words is the sign of a bankrupt intellect. Be gone, odious wasp! You smell of decayed syllables
#5 en af mine farvoritter elelr hvertfald en jeg grinte meget over er den hvor Hawkeye og Trapper, Køber noget medicin hos en sortbørsforhandler hos en lokal forhandler, og de har så ikke penge til at købe det, så de siger at de har et dejligt skrivebord som de vil give ham i bytte for varene. prob. is det skrivebord Hawkeye og trapper snakker om Er Henry's gamle fine antikke bord, så de må lige ha ham loket væk fra det først.
Hele afsnittet slutter med så vidt jeg husker at man ser en helikopter flyve væk med bordet, til stor ærgelse for Henry,. Bare hele den opsætning med Henry i forgrunden, og så en Helikopter, med hans bord der hænger og dingler ned er det hele værd.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Jeg tror aldrig rigtigt jeg har fattet det sjove i MASH. Især de sidste sæsoner er da mere en gang nedtrykkende antikrigs-propaganda, end det er komedie.
Personligt foretrækker jeg serier som Spaced, Black Books og Scrubs (som i høj grad er sitcom). Curb Your Enthusiasm er også cool, og Seinfeld har også sine øjeblikke (selv om den teknisk set ikke er en sitcom).
Har jeg glemt nogen? Det tror jeg nok. Jeg kan også more mig over både Frasier, Spin City, Futurama og Family Guy.
Seinfeld Birollerne og de nørklede storylines er hvad der gør Seinfeld til noget specielt. Fantastiske præstationer fra stort set alle andre end Jerry, der dog også vokser med opgaven i takt med at sæsonerne skrider frem.
Coupling Det er også plot og skuespil der driver Coupling, der dog er en del grovere og rammer mere plet mht parforhold, der tilsyneladende beskrives optimalt gennem det engelske sprog og humor. Jeff og Patrick er for vilde.
The Office Helt anderledes men ikke mindre fantastisk, med Ricky Gervais ved roret, den mand gør det suverænt som vores allesammens mareridt: Alle de forfærdelige managers man har oplevet og kan forestille sig, opsummeret i een person.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
#1 filmz-michaell 20 år siden
Min personlige favorit er Scrubs (hvis det overhovedet kan klassificeres som en sitcom), da jeg synes den blander komedie og drama på en super fed måde, både visuelt, historiemæssigt og musisk.
For ikke at nævne det utroligt stærke skuespil.
#2 elwood 20 år siden
Er en af mine personlige farvoritter.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#3 filmz-michaell 20 år siden
JD: I don't wanna be Hot Lips again
JD's bror (peger på deres hund): Shut up and kiss Frank!
#4 filmz-michaell 20 år siden
JD: I don't wanna be Hot Lips again
JD's bror (peger på deres hund): Shut up and kiss Frank!
#5 filmz-Munk 20 år siden
Vil give dig ret i at M.A.S.H er en dejlig sitcom.. Ingen anden kan nå op på den humor, selvom fx. Scrubs da også er meget fornøjeligt!
- Steve Carell
#6 elwood 20 år siden
Hele afsnittet slutter med så vidt jeg husker at man ser en helikopter flyve væk med bordet, til stor ærgelse for Henry,. Bare hele den opsætning med Henry i forgrunden, og så en Helikopter, med hans bord der hænger og dingler ned er det hele værd.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#7 myggen 20 år siden
Personligt foretrækker jeg serier som Spaced, Black Books og Scrubs (som i høj grad er sitcom). Curb Your Enthusiasm er også cool, og Seinfeld har også sine øjeblikke (selv om den teknisk set ikke er en sitcom).
Har jeg glemt nogen? Det tror jeg nok. Jeg kan også more mig over både Frasier, Spin City, Futurama og Family Guy.
Og kan nogen huske King of The Hill? Fremragende.
#8 El vez 20 år siden
Seinfeld
Birollerne og de nørklede storylines er hvad der gør Seinfeld til noget specielt. Fantastiske præstationer fra stort set alle andre end Jerry, der dog også vokser med opgaven i takt med at sæsonerne skrider frem.
Coupling
Det er også plot og skuespil der driver Coupling, der dog er en del grovere og rammer mere plet mht parforhold, der tilsyneladende beskrives optimalt gennem det engelske sprog og humor. Jeff og Patrick er for vilde.
The Office
Helt anderledes men ikke mindre fantastisk, med Ricky Gervais ved roret, den mand gør det suverænt som vores allesammens mareridt: Alle de forfærdelige managers man har oplevet og kan forestille sig, opsummeret i een person.
#9 thebigzzz 20 år siden
#10 davenport 20 år siden
http://www.celebscentral.net/images/celebrities/le...
vel?