Vi er mange, der sikkert køber DVD'er online, men hvem mener du yder den bedste/dårligste service, skriv et par linier om hvem du har både gode og dårlige erfaringer med, så vi herigennem kan finde ud af, hvor vi gør de bedste køb !
dem har jeg brugt meget. stort udvalg. De har dog ikke R1 dvd'er, men hvis man kan leve med R2 og R2-import, så kan man ofte finde billige ældre film.. nye film kan du finde billigere andre steder
Deres lagerstatus er præcis og korrekt og det tager ikke længere tid end der står (1-2 dage for lagervare). De har desuden gode nyhedsbreve..det ender altid med at jeg køber en film, hver gang jeg får en mail fra dem..
de er dog lige begyndt at kræve penge for levering..og det er fuldstændig latterligt (jeg tror ikke jeg behøver at kome nærmere ind på, hvorfor dette er latterligt..)
billige nye film, dog stinker deres lagerstatus og ofte kan man ikke se om en film på lager.. har oplevet 2 gange at varen er udgået, og dette fik jeg først besked om, da jeg skrev en mail til dem..
de er heller ikke så hurtige til at sende..
det skal så lige siges at priserne ovenfor er for dansk standard
Er så småt blevet midt foretrukne sted..billige film, men et meget begrænset udvalg.. gratis forsendelse og det hele.. der kan både købes R1 og R2 hvis jeg ikke tager meget fejl. R2 er dog sjældent med danske undertekster, men det er igen en smagssag
________________________ "I AM MAKING A BIRDHOUSE!"
[url=www.axelmusic.com]Axel Music[/url] - dansk site, pålideligt, stort udvalg (mange forskellige regioner), god service, hurtig levering og de er rigtig billige. Gratis forsendelse. Efter min mening et af de bedste DVD sites, udenlandske såvel som danske.
[url=www.futureent.com]FutureEnt[/url] - et udenlandsk site, sælger region 1 film, pålideligt, forholdsvis hurtigere og gratis forsendelse. Et udmærket site.
Så er der er også cd-wow.com som skobbolop nævner, der er bare typisk dyrere end både Axel Music og FutureEnt når man snakker region 1 - men ikke altid, de har ofte nogle gode priser på box-editions.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Kunne ikke være mere enig, Axel er en af de bedste forhandlere i Skandinavien ja sågar i Europa. Nu hvor de har slået sig sammen med amerikanske Racoon er deres udvalg i særklasse.
Jaws 3 makes Jaws 2 look like Jaws and if Jaws: The Revenge hadn't surfaced to make Jaws 3 look like Jaws 2, Jaws 3 would have been known as the bigge
Visa betaling er på vej, men jeg synes nu stadig det er ret nemt at betale via Nordea netbank, det tager i hvert fald ikke mange sekunder mere end ved Visa.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
#1 filmz-Crystalstar1200 22 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#2 Skobbolop 22 år siden
dem har jeg brugt meget. stort udvalg. De har dog ikke R1 dvd'er, men hvis man kan leve med R2 og R2-import, så kan man ofte finde billige ældre film.. nye film kan du finde billigere andre steder
Deres lagerstatus er præcis og korrekt og det tager ikke længere tid end der står (1-2 dage for lagervare). De har desuden gode nyhedsbreve..det ender altid med at jeg køber en film, hver gang jeg får en mail fra dem..
de er dog lige begyndt at kræve penge for levering..og det er fuldstændig latterligt (jeg tror ikke jeg behøver at kome nærmere ind på, hvorfor dette er latterligt..)
www.dvdpusheren.dk
billige nye film, dog stinker deres lagerstatus og ofte kan man ikke se om en film på lager.. har oplevet 2 gange at varen er udgået, og dette fik jeg først besked om, da jeg skrev en mail til dem..
de er heller ikke så hurtige til at sende..
det skal så lige siges at priserne ovenfor er for dansk standard
www.cdwow.com
Er så småt blevet midt foretrukne sted..billige film, men et meget begrænset udvalg.. gratis forsendelse og det hele.. der kan både købes R1 og R2 hvis jeg ikke tager meget fejl. R2 er dog sjældent med danske undertekster, men det er igen en smagssag
"I AM MAKING A BIRDHOUSE!"
#3 filmz-vassago 22 år siden
[url=www.futureent.com]FutureEnt[/url] - et udenlandsk site, sælger region 1 film, pålideligt, forholdsvis hurtigere og gratis forsendelse. Et udmærket site.
Så er der er også cd-wow.com som skobbolop nævner, der er bare typisk dyrere end både Axel Music og FutureEnt når man snakker region 1 - men ikke altid, de har ofte nogle gode priser på box-editions.
#4 Skobbolop 22 år siden
#5 region 2 killer 22 år siden
Nu hvor de har slået sig sammen med amerikanske Racoon er deres udvalg i særklasse.
#6 filmz-vassago 22 år siden
#7 Skobbolop 22 år siden
#8 filmz-vassago 22 år siden
#9 Skobbolop 22 år siden