Gravatar

#11 filmz-Kadann 19 år siden

Jeg kan også anbefale cdon, jeg har handlet hos dem måske 100+ gange og har endnu ikke oplevet et eneste problem fra deres side.

Som andre siger, så er Dvdoo også et godt sted at handle, samt Axel.
http://www.modkraft.dk - http://www.ungeren.dk - http://www.christiania.org
Gravatar

#12 filmz-mads1 19 år siden

Jeg sværger nu mest til www.MovieZoo.dk - Jeg har handlet der 14 gange nu og hver eneste gang er filmene kommet til tiden! De har mega mange billige film og siden er nem at finde rundt på! De har forresten fået nyt design i denne uge, som jeg synes cool.

De holder forresten en eller anden event i dag hvor man kan vinde alt muligt hvis man gætter resultatet af Champions League Finalen i håndbold og de har mega billige film denne weekend... f.eks. Nynne = 100, Monty Python Box 200, Tilbage til Fremtiden Boks = 200, Dødbringende Våben Box til 200 og Titanic og en rund treller!!! Prøv lige at tjekke det ud, hvis I vil spare en masse...
Gravatar

#13 dolphinfriendly 19 år siden

Axelmusic.com har altid været udemærket, god service, ofte gode tilbud og derudover rimelig leveringstid. De har et stort udvalg af Criterion udgivelser, hvilket er en af grundene til jeg holder mig til hos dem. Kun en gang har der været problem med leveringen, og det var vist mere postbudet der havde lidt for lange fingre, end det var Axel der var to blame. Der blev så bare sendt en ny pakke, uden de større dikkedare.

Play.com er klart blevet mit fortrukne sted. Der er altid mange gode tilbud, specielt mht serier og ældre film. Når jeg køber klassikere (hvilket jeg gør ret ofte), er det altid play jeg køber fra. Hvis jeg bestiller mandag, er jeg som regel sikker på at modtage pakkerne senest fredag - nogle gange efter tre dage. Eneste hage ved play.com er muligheden for told, omend er det ret sjældent. Ud af 60-70 bestillinger derfra, er jeg kun blevet nakket én gang - og det var med en relativ stor Twilight Zone sæson 1 SE boks inkl. T.Z. Guide bog.

CDON er skandaløst. De kan have gode tilbud, men de har ikke styr på noget som helst. Jeg venter stadig på min Deadwood sæson 2...efter 2 måneder! De har iøvrigt forsøgt at bonge mig to mange for flere af mine film, selvom jeg allerede har betalt for dem. Deres leveringstider er kritisable, min Cassavetes boks kom efter tre uger, selvom de havde den på lager. Deres service er værre end Debitels...ja, jeg handler ikke med dem længere.

Jeg har et par sjældne gange handlet med DVDOO og Moviezoo, hvilket alt i alt et par fine steder.

Gravatar

#14 McPeter 19 år siden

#13 - glad for at flere kan bakke mig op om CDON... :-)
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#15 filmz-Crystalstar1200 19 år siden

Har da heller ikke fået min endnu siden den er købt og betalt for læææææge siden :(
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#16 e-male 19 år siden

Min danske favorit er dvdoo, fordi de ofte har nogen rigtig gode tilbud.

Min udenlandske favorit er play.com, da de også tit har nogen rigtig gode tilbud. Man skal dog altid lige tjekke hvilken version det er de sælger, fordi nogle af titlerne kan være udsat for censur.
Batman: "You are a princess from a society of immortal warriors, and I'm a rich kid with issues. Lots of issues."
Gravatar

#17 filmz-Monteque 19 år siden

Har handlet meget hos cdon.com. De har gode priser og en god service. Jeg har hvertfald ikke haft problemer med dem endnu. Har 40 handler hos dem pt. Alle uden problemer... Eneste ulempe er at mange af deres covers er på svensk.

Ellers bruges jeg tit moviezoo. Masser af gode tilbud og kører en del events. Heller ingen problemer der.

Min fortrunke butik er axelmusic. Gratis fragt, god service og hurtig levering, samt et enormt udvalg af dvd'er.
Gravatar

#18 Slettet Bruger [773622379] 19 år siden

Mit foretrukne sted er Dvdoo. Synes de har bedre priser, end Axelmusic har.
Axelmusic har til gengæld et større udvalg af DVDer, hvilket nogen gange kan være en fordel, men jeg synes nu stadig, at priserne på Dvdoo er langt bedre.
Så betaler jeg gerne lige 19 kr. for fragt, når selve DVD'erne er billigere end inde på Axelmusic.

Skriv ny kommentar: