Jeg har altid sværget til www.axelmusic.dk - de har et kæmpe udvalg, fornuftige priser, gratis levering plus en virkelig god service. De kan helt klart anbefales. Så er der www.cdon.com som også er udmærkede og ofte har gode tilbud, men man skal sørge for at ligge inde med en rabatkode, så man slipper for at skulle betale for fragt.
Men hvis det ikke behøver være danske sider, er der også mange andre, som kan anbefales, f.eks.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Jeg har ofte handlet hos DVDoo.dk og Axelmusic.dk - de har begge SUPER god service, hvilket jeg synes er noget af det vigtigste - og så har de ganske fornuftige tilbud.
Derudover skulle du måske også prøve at kigge på cdwow.dk selvom du nogle gang kan finde titlerne billigere på cdwow.com - det er samme butik, så intet problem der. De sender fra Hong Kong via Sverige, så der er ingen fare for told. De har et ret begrænset udvalg men til gengæld ret billige priser. Også ok service.
Du kan evt. benytte dig af søgesiden mcdvd.dk til at finde de billigste priser hos DVDbutikker der sender til Danmark.
Vil iøvrigt lige på det kraftigste fraråde dig at handle hos CDON.dk Du kan ikke regne med hvad de skriver og viser på deres website, fx. priser eller en bestemt version af en film. Jeg fik personligt annuleret en ordre pga. en påstået prisfejl EFTER de havde sendt mig en juridisk bindende kvittering og jeg ved der var nogle stykker herinde fra der fik en forkert version af Jaws uden alt det ekstra der var vist på deres side. Derudover har mange af deres film svensk cover. Det er op til dig om du vil benytte dig af deres nogle gange tilsyneladende gode tilbud, men jeg handler personligt aldrig hos dem igen...
Jeg har handlet hos dem 65 gange, og der har kun været én smutter, hvor de sendte en forkert film til mig. Tilgengæld sendte de et par dage efter en frankeret returkuvert, så jeg kunne komme af med fejlleverancen hurtigt og smertefrit.
Men ellers vil jeg også klart anbefale Axelmusic, DVDOO, Cdwow og Moviezoo.
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Cool... Tak for det... :-) Synes dog stadig at mange af siderne er svære at finde rundt på - self lige lidt tilvænning, men eks. Gucca er monsterlet at overskue fra første øjekast... Men tror lige jeg vil tjekke "Axel" lidt bedre ud senere... :-)
#1 erlandsen 19 år siden
Jeg synes mange af siderne er meget uoverskuelige og så mister jeg modet...
Har prøvet DVDoo, og nu overvejer jeg selv Gucca.dk nu hvor den også virker til Mac...
#2 myggen 19 år siden
#3 filmz-herskegut 19 år siden
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#4 Bates 19 år siden
www.axelmusic.dk - kæmpe udvalg!
www.dvdoo.dk - ok priser, og gode tilbud
www.cdon.dk - ok priser, og gode tilbud
#5 filmz-yoshimura 19 år siden
Men hvis det ikke behøver være danske sider, er der også mange andre, som kan anbefales, f.eks.
www.cdwow.com (ingen risiko for told)
www.play.com (minimal risiko for told)
www.dvdpacific.com (minimal risiko)
www.dvdfromkorea.com (minimal risiko for told)
#6 Bates 19 år siden
#7 McPeter 19 år siden
Derudover skulle du måske også prøve at kigge på cdwow.dk selvom du nogle gang kan finde titlerne billigere på cdwow.com - det er samme butik, så intet problem der. De sender fra Hong Kong via Sverige, så der er ingen fare for told. De har et ret begrænset udvalg men til gengæld ret billige priser. Også ok service.
Du kan evt. benytte dig af søgesiden mcdvd.dk til at finde de billigste priser hos DVDbutikker der sender til Danmark.
Held og lykke med det.
#8 McPeter 19 år siden
Du kan ikke regne med hvad de skriver og viser på deres website, fx. priser eller en bestemt version af en film.
Jeg fik personligt annuleret en ordre pga. en påstået prisfejl EFTER de havde sendt mig en juridisk bindende kvittering og jeg ved der var nogle stykker herinde fra der fik en forkert version af Jaws uden alt det ekstra der var vist på deres side.
Derudover har mange af deres film svensk cover.
Det er op til dig om du vil benytte dig af deres nogle gange tilsyneladende gode tilbud, men jeg handler personligt aldrig hos dem igen...
#9 Yoda 19 år siden
Jeg har handlet hos dem 65 gange, og der har kun været én smutter, hvor de sendte en forkert film til mig. Tilgengæld sendte de et par dage efter en frankeret returkuvert, så jeg kunne komme af med fejlleverancen hurtigt og smertefrit.
Men ellers vil jeg også klart anbefale Axelmusic, DVDOO, Cdwow og Moviezoo.
#10 erlandsen 19 år siden
Synes dog stadig at mange af siderne er svære at finde rundt på - self lige lidt tilvænning, men eks. Gucca er monsterlet at overskue fra første øjekast...
Men tror lige jeg vil tjekke "Axel" lidt bedre ud senere... :-)