Gravatar

#1 Baronen 12 år siden

Hvor får man mest muligt for sine gamle dvd'er?
Det skal helst være i københavn.
I de fleste butikker får man vel mest ud af handlen hvis man vælger storecredit fremfor kontanter, så det må også gerne være en biks med godt udvalg :)

Jeg takker på forhånd

vh
Thomas
Gravatar

#2 MOVIE1000 12 år siden

Blockbuster kan du vidst godt krydse fra.

JEg spurgte Blockbuster (Esbjerg), de ville give 7,50 pr film, men nogle ville de kun give 5 kr for (Standard). Hvis filmen er udgivet inden for 2 måneder ville de gi 15 kr for den.

Men mit bud er at droppe de dersens salg og bytte forretninger. Nu ved jeg ikke hvor mange du vil af med, men mit forslag ville være at samle en god stak også prøve på et loppemarked hvor du selv prøver at sælge dem, det vil du nok få flere penge ud af.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#3 davenport 12 år siden

...eller her..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#4 Åkepool 12 år siden

MOVIE1000 (2) skrev:
det vil du nok få flere penge ud af.

Men det vil også tage 8 gange så lang tid at få dem solgt.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#5 Lord Beef Jerky 12 år siden

Jeg bruger DVD City og Accord til den slags... det er forskelligt, hvem der giver bedst. Fordelen ved DVD City er, at du kan bytte til nye (ubrugte) film. Til gengæld sker det, at de giver nærmest ligeså lidt som Blockbuster. Accord er sikkert den mest sikre handel, men der er det ikke sikkert, at de har noget, man selv gider eje.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#6 MOVIE1000 12 år siden

Åkepool (4) skrev:
Men det vil også tage 8 gange så lang tid at få dem solgt.

Men man tjener til gengæld så også 8 gange så meget ;) I forhold til Blockbuster.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.

Skriv ny kommentar: