Uha, den er svær, da jeg er så glad for tegnefilm i det hele taget. Japanske tegnefilm har dog nok en lidt speciel plads i mit hjerte. Her er nogle af mine yndlinge:
Akira, Princess Mononoke, Jin-Roh: Wolves in Human Armour...
Har desværre endnu ikke set Spirited Away. :(
Hvis The Nightmare Before Christmas gælder med under denne streng, må jeg nødvendigvis nævne dén. Hvis ikke - ja, så er den bare en af mine yndlingsfilm i det hele taget!! :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Jeg holder meget af den animerede genre (dog ikke anime af en eller anden grund) og slynger lige et par titler ud: - Landet for Længe Siden (The Land Before Time) - Fuglekrigen i Kanøfleskoven - Valhalla - Løvernes Konge - Tarzan - Rejsen til Amerika 2 - Feifel i det Vilde Vesten - Toy Story II - Mulan
Og også lige et par der ikke er desideret tegnefilm: - Nightmare Before Xmas - Bjergkøbing Gran Prix
#21 davenport 21 år siden
#22 evermind 21 år siden
Akira, Princess Mononoke, Jin-Roh: Wolves in Human Armour...
Har desværre endnu ikke set Spirited Away. :(
Hvis The Nightmare Before Christmas gælder med under denne streng, må jeg nødvendigvis nævne dén. Hvis ikke - ja, så er den bare en af mine yndlingsfilm i det hele taget!! :)
#23 evermind 21 år siden
#24 McPeter 21 år siden
- Landet for Længe Siden (The Land Before Time)
- Fuglekrigen i Kanøfleskoven
- Valhalla
- Løvernes Konge
- Tarzan
- Rejsen til Amerika 2 - Feifel i det Vilde Vesten
- Toy Story II
- Mulan
Og også lige et par der ikke er desideret tegnefilm:
- Nightmare Before Xmas
- Bjergkøbing Gran Prix
#25 HelmerJ 21 år siden
#24 de 3 første på din liste er oz med på min, lige efter Nemo, Monsters og shrek.
Bjergkøbing er for vild
#26 ks 21 år siden
#27 filmz-kroq 21 år siden
#28 filmz-Martin Schou 21 år siden
#29 Spanner 21 år siden
Jeg vil påpege, at alle tegnefilm er animerede. Ellers tror jeg at de bliver lidt triste at se på
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#30 filt 21 år siden