Rent personligt er jeg total vild med Monsters INC, selvom det er en computeranimeret film. (Det gælder også!) Jeg er vild med dybden af karakterene, og den geniale historie. Af andre er selvfølgelig Nemo, TS 1-2, men også Tarzan synes jeg er super. Den har iøvrigt en næsten perfekt lydside. Dog kunne jeg godt tænke mig den var i DTS. Det gør dog ikke så meget, da der er godt skrald på.
Giv dit be7 med.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Jeg er meget betaget af de asiatiske tegnefilm. Ghost In The Shell er nok den bedste efter min mening. Dejlig cyberpunk stemning i bedste Blade Runner stil, naturligvis tilføjet japsernes spændende og meget anderledes ideer - dette er ret gennemgående for de fleste anime film.
-Der er iøvrigt et glimrende engelsk 5.1 lydspor på R1 - det burde du tjekke ud, Davenport. Det japanske lydspor findes desværre kun i stereo.
Andre favoritter: Chihiro Akira Ninja Scroll Lion King
Pixar har virkelig også været fremme og spille med musklerne. Nemo står hjemme på hylden og Monster's Inc er på vej :)
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Forhåbentlig den papversion med DTS? Det er simpelthen en fantastisk udgave, som så kun har dansk tekst, men hvem vil ikke hellere høre john Goodman og Billy Crystal i stedet?? :)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Monster's Inc, Find Nemo og selvfølgelig Shrek står på hylden. Men også film som Mads og Mikkel, Aristocats, Jungle Bogen (de gamle klassikere)... Listen er skam lang, jeg tror ikke der er en bestemt
Det er svært at sige hvad der er fedest. Et eller andet sted er jeg ikke så vild med at sammenligne CGI film med tegnefilm, men vil gerne fremhæve Lilo & Stitch som en monstersjov film. Den blev lavet på det tidspunkt, hvor Disney holdt op med deres latterlige musicals, så der er slet ingen sange, og der er de sjoveste små indfald i den. Blandt andet et rumvæsen, der smadrer et hus med en folkevogn :)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Jeg må sige, at jeg slet ikke kan tilslutte mig dem, der siger at film som Monsters Inc og Ice Age er de fedeste. Monsters Inc er fin, men Ice Age faldt slet ikke i min smag.
Lion King og Fantasia er klart mine favoritter.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#1 davenport 21 år siden
Rent personligt er jeg total vild med Monsters INC, selvom det er en computeranimeret film. (Det gælder også!)
Jeg er vild med dybden af karakterene, og den geniale historie.
Af andre er selvfølgelig Nemo, TS 1-2, men også Tarzan synes jeg er super. Den har iøvrigt en næsten perfekt lydside. Dog kunne jeg godt tænke mig den var i DTS. Det gør dog ikke så meget, da der er godt skrald på.
Giv dit be7 med.
#2 El vez 21 år siden
Ghost In The Shell er nok den bedste efter min mening. Dejlig cyberpunk stemning i bedste Blade Runner stil, naturligvis tilføjet japsernes spændende og meget anderledes ideer - dette er ret gennemgående for de fleste anime film.
-Der er iøvrigt et glimrende engelsk 5.1 lydspor på R1 - det burde du tjekke ud, Davenport. Det japanske lydspor findes desværre kun i stereo.
Andre favoritter:
Chihiro
Akira
Ninja Scroll
Lion King
Pixar har virkelig også været fremme og spille med musklerne. Nemo står hjemme på hylden og Monster's Inc er på vej :)
#3 davenport 21 år siden
Det er simpelthen en fantastisk udgave, som så kun har dansk tekst, men hvem vil ikke hellere høre john Goodman og Billy Crystal i stedet?? :)
#4 El vez 21 år siden
#5 Martindan 21 år siden
#6 filmz-bullseye 21 år siden
#7 Morbid 21 år siden
#8 Zelle 21 år siden
#9 gi-jones 21 år siden
#10 dyg 21 år siden
Lion King og Fantasia er klart mine favoritter.