Gravatar

#31 DarkLight 20 år siden

Nej det siger jeg skam ikke. Jeg pointerer bare at jo mere du står imod, jo mere ventet vil det være. Det bedste ville være at smide det online nu og undgå måneders tovtrækkeri og fandyrkelse.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#32 filmz-Asta 20 år siden

#30 Aaaaarj! Jamen, hvis du lægger et billede på, så gør jeg også ;-) *GG*

#31 Du påstår måske at du er en fan af mig??? *GG*
"P-p-please, Raoul. I can give you stars. Just drop the refrigerator on my head one more time"
Gravatar

#33 nakalay 20 år siden

#32 Det er en aftale. Men jeg forventer, at du er på prikken, så snart jeg får lagt et billede op! :)
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
Gravatar

#34 davenport 20 år siden

Ja, jeg glæder mig til at se jer 2. Det bliver sjovt at se om i lever op til mine forventninger... ;D
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#35 filmz-Asta 20 år siden

#33 Det er en aftale så! Men du må lige smide en besked, når det er ved at være ved den tid *GG*
"P-p-please, Raoul. I can give you stars. Just drop the refrigerator on my head one more time"
Gravatar

#36 filmz-Asta 20 år siden

#34 Jeg synes jo at det kunne være sjovt at vide, hvad dine forventninger er til os.....???? *GG*
"P-p-please, Raoul. I can give you stars. Just drop the refrigerator on my head one more time"
Gravatar

#37 davenport 20 år siden

Ja, det vil jeg fortælle når jeg har set billederne.. ;)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#38 filmz-Asta 20 år siden

Hmmm.....jeg hader når jeg bliver grebet af stemningen. Jeg ligner jo en totalt idiot på billeder...
"P-p-please, Raoul. I can give you stars. Just drop the refrigerator on my head one more time"
Gravatar

#39 lagoni 20 år siden

#38 - det tror jeg altid piger synes de gør :)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#40 davenport 20 år siden

Det gør alle mennesker da. Bare se mit!!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!

Skriv ny kommentar: