Gravatar

#701 nakalay 21 år siden

Jeg smider tit med sten, hvis klokken nærmer sig 17:98 :(

Og jeg fik forresten #700 - en lille trøstepræmie. Jeg ville dog meget hellere have haft #666
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
Gravatar

#702 filmz-Asta 21 år siden

Lille Nakalay kommer hjem fra skole, helt grådkvalt. Han går ud i køkkenet til sin mor og siger: "Mor, mor...de driller mig skolen fordi jeg ikke har nogen arme!". Hans mor siger så: "Det skal du ikke være ked af min skat. Tag du dig en kage fra kagedåsen." Nakalay kigger undrene på sin mor:"jamen jeg har jo ikke nogen arme?" Dertil svare hans mor: "Ingen arme, ingen kager".
-
"P-p-please, Raoul. I can give you stars. Just drop the refrigerator on my head one more time"
Gravatar

#703 nakalay 21 år siden

Lille Asta kommer hjem fra skole, helt grådkvalt. Hun går ud i køkkenet til sin Nakalay og siger: "Nakalay, Nakalay...det klør sådan i dåsen!". Hendes Nakalay siger så: "Det skal du ikke være ked af min skat. Tag du bare og klø dig i dåsen." Asta kigger undrene på sin Nakalay:"jamen jeg har jo ikke nogle arme?" Dertil svarer hendes Nakalay: "Ingen arme, ingen kager".
Gravatar

#704 filmz-Asta 21 år siden

#703 Var det så ikke der du skulle have skrevet: "Jamen, så må jeg hellere gøre det for dig...." *GG*
-
"P-p-please, Raoul. I can give you stars. Just drop the refrigerator on my head one more time"
Gravatar

#705 filmz-derb 21 år siden

Helle for at få #1337
filmz.dk - din reklamesøjle på nettet.
http://derb.dk
Gravatar

#706 nakalay 21 år siden

#704 Det gjorde jeg skam også :D~

.o( Se! uden hænder! )
Gravatar

#707 filmz-Asta 21 år siden

#706 Det skrev du altså ikke noget om :-(

Man burde finde på noget at spise. Havde ellers glædet mig til mit frugt og grønt, men Næææææh Nej! Aarstiderne skal selvfølgelig komme for sent :-(
Det er sgu typisk!!
-
Gravatar

#708 nakalay 21 år siden

#707 Nej, men det var jo en selvfølge :)
Gravatar

#709 filmz-Asta 21 år siden

#708 Du må lige have i tankerne at vi vist ikke tænker helt ens, så det er skam ikke en selvfølge.......*G*
-
Gravatar

#710 nakalay 21 år siden

#709 Okay. Jeg skal nok huske informere dig næste gang, jeg inddrager dig i mine eskapader :)

Men husk! ... Kun fordi jeg er en gentleman.

Skriv ny kommentar: