Lille Nakalay kommer hjem fra skole, helt grådkvalt. Han går ud i køkkenet til sin mor og siger: "Mor, mor...de driller mig skolen fordi jeg ikke har nogen arme!". Hans mor siger så: "Det skal du ikke være ked af min skat. Tag du dig en kage fra kagedåsen." Nakalay kigger undrene på sin mor:"jamen jeg har jo ikke nogen arme?" Dertil svare hans mor: "Ingen arme, ingen kager". -
"P-p-please, Raoul. I can give you stars. Just drop the refrigerator on my head one more time"
Lille Asta kommer hjem fra skole, helt grådkvalt. Hun går ud i køkkenet til sin Nakalay og siger: "Nakalay, Nakalay...det klør sådan i dåsen!". Hendes Nakalay siger så: "Det skal du ikke være ked af min skat. Tag du bare og klø dig i dåsen." Asta kigger undrene på sin Nakalay:"jamen jeg har jo ikke nogle arme?" Dertil svarer hendes Nakalay: "Ingen arme, ingen kager".
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
Man burde finde på noget at spise. Havde ellers glædet mig til mit frugt og grønt, men Næææææh Nej! Aarstiderne skal selvfølgelig komme for sent :-( Det er sgu typisk!! -
"P-p-please, Raoul. I can give you stars. Just drop the refrigerator on my head one more time"
#701 nakalay 21 år siden
Og jeg fik forresten #700 - en lille trøstepræmie. Jeg ville dog meget hellere have haft #666
#702 filmz-Asta 21 år siden
-
#703 nakalay 21 år siden
#704 filmz-Asta 21 år siden
-
#705 filmz-derb 21 år siden
http://derb.dk
#706 nakalay 21 år siden
.o( Se! uden hænder! )
#707 filmz-Asta 21 år siden
Man burde finde på noget at spise. Havde ellers glædet mig til mit frugt og grønt, men Næææææh Nej! Aarstiderne skal selvfølgelig komme for sent :-(
Det er sgu typisk!!
-
#708 nakalay 21 år siden
#709 filmz-Asta 21 år siden
-
#710 nakalay 21 år siden
Men husk! ... Kun fordi jeg er en gentleman.