Gravatar

#141 Steffan Rasmussen 18 år siden

John G. Avildsen for Rocky.

Bedste film med Christopher Walken?
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#142 Patriarch 18 år siden

The Dear Hunter

Skuespiller der er blevet snydt mest for en oscar de sidste 15 år. (Skal have være nomineereret)
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#143 Steffan Rasmussen 18 år siden

Meryl Streep i år for The Devil Wears Prada (Tabte til Helen Mirren for the Queen, der dog også lavede en god præstation) og 2002 for Adaptation (tabte til Catherine Zeta-Jones for Chicago).

Bedste film der ikke fik en Oscar?
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#144 Steffan Rasmussen 18 år siden

lol ... Der stod snydt mest. Jeg læste det som snydt for mere end en.
Gravatar

#145 evermind 18 år siden

The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring

Bedste sidekick i film?
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#146 Benway 18 år siden

Tuco i The Good, The Bad and The Ugly (selvom han muligvis snarere er hovedpersonen).

Bedste kriminalfilm?
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#147 El vez 18 år siden

Double Indemnity

Bedste monolog?
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#148 Benway 18 år siden

Orson Welles' i "The Third Man"

Bedste stumfilm?
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#149 filmz-michaell 18 år siden

Silent Movie

bedste Hitchcock...?
A slavish concern for the composition of words is the sign of a bankrupt intellect. Be gone, odious wasp! You smell of decayed syllables
Gravatar

#150 Benway 18 år siden

Vertigo

Mest fucked-up rolle?

Skriv ny kommentar: