Tja, det kan jeg heller ikke få til at stemme, det der! Vi tager lige et billede af Madeleine Stowe anno 2007, og ser om hun har det værste botox-fjæs: billede fra januar 2007
#180 & 182 Well, personligt mener jeg, at Madeleine Stowe2 lignede en billig luder i We Were Soldiers. Super smuk inden og så, ødelagt med pumpede læber. Søg på Madeleine Stowe og Botox eller lip collagen og der er fuld bonus med tekst og billeder.
Og så er der denne tråd fuld med lip collagen billeder af de kendte. Selv kønne lille Meg Ryan har overgivet sig til luder looket og Melanie Griffith har jo så meget læbe i hovedet, at selv et kindkys bliver misfortolket som at snave.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Well, personligt mener jeg, at Madeleine Stowe 2 lignede en billig luder i We Were Soldiers. Super smuk inden og så, ødelagt med pumpede læber.
Nå, men det er jo tydeligvis gået over - for hun ser heldigvis helt naturlig ud igen. Se selv! Billedet er fra januar 2007, altså 5 år efter "We Were Soldiers".
Jake Gittes: I wouldn't extort a nickel from my worst enemy. That's where I draw the line. Loach Jr.: Well, I'll tell you, Jake. I knew a whore once. For the right amount of money, she'd piss in a guy's face. But she wouldn't shit on his chest. You see, that's where she drew the line. Jake Gittes: Well, Junior, all I can say is: I hope she wasn't too much of a disappointment to you.
Bedste one-liner?
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
#181 Benway 17 år siden
Mener du i en film? så bliver det Barbettes gæstebud.
Bedste actionsekvens?
#182 BN 17 år siden
Tja, det kan jeg heller ikke få til at stemme, det der! Vi tager lige et billede af Madeleine Stowe anno 2007, og ser om hun har det værste botox-fjæs: billede fra januar 2007
#183 El vez 17 år siden
- da de bliver angrebet i bilen
- da vi følger Theo ind i bygningen under skarp beskydning
Bedste kække comeback?
#184 filmz-Bruce 17 år siden
Og så er der denne tråd fuld med lip collagen billeder af de kendte. Selv kønne lille Meg Ryan har overgivet sig til luder looket og Melanie Griffith har jo så meget læbe i hovedet, at selv et kindkys bliver misfortolket som at snave.
#185 BN 17 år siden
Nå, men det er jo tydeligvis gået over - for hun ser heldigvis helt naturlig ud igen. Se selv! Billedet er fra januar 2007, altså 5 år efter "We Were Soldiers".
#186 El vez 17 år siden
#187 Benway 17 år siden
Jake Gittes: I wouldn't extort a nickel from my worst enemy. That's where I draw the line.
Loach Jr.: Well, I'll tell you, Jake. I knew a whore once. For the right amount of money, she'd piss in a guy's face. But she wouldn't shit on his chest. You see, that's where she drew the line.
Jake Gittes: Well, Junior, all I can say is: I hope she wasn't too much of a disappointment to you.
Bedste one-liner?
#188 El vez 17 år siden
Mest overvurderede film?
#189 filmz-Bruce 17 år siden
Mest undervurderede film?
#190 Åkepool 17 år siden
Bedste film med et rollenavn i titlen?