Romeros film er selvklart det bedste man kan få fingre i, inden for denne niche. John Landis' Thriller video for Michael Jackson hører nu også med i den gode ende, på trods af, at det ikke er en spillefilm. Fed make-up, og Vincent Prices stemme alene giver sgu' en høj karakter. En af de første zombiefilm jeg så, var Night of the Creeps. Den gang syntes jeg, at den var fantastisk, men jeg vil ikke stå inde for den i dag, det det må ha' været en gang i midtfirserne, jeg sidst så den. Det er noget med nogle sneglelignende hjerneædende parasitter fra rummet, der springer ind i munden på deres ofre, og gør dem til zombier. Yay, fedt!
Hva' ellers? Jeg har altid godt kunnet li' Return of the Living Dead part III... Den med hende den rødhårede og glasskårspiercingerne. Jeg viste min kæreste den for et par år siden. Hun syntes, at den var det argeste lort! Okay, indrømmet: Jeg kunne godt selv se, at det var adskillige år siden, at jeg selv havde set den, og at mindet var bedre end selve filmen. MEN DEN ER STADIG GO'!!! *ja, den er*
If there was a god then why is my arse the perfect height for kicking?
#11 Captain Vallo 21 år siden
John Landis' Thriller video for Michael Jackson hører nu også med i den gode ende, på trods af, at det ikke er en spillefilm. Fed make-up, og Vincent Prices stemme alene giver sgu' en høj karakter.
En af de første zombiefilm jeg så, var Night of the Creeps. Den gang syntes jeg, at den var fantastisk, men jeg vil ikke stå inde for den i dag, det det må ha' været en gang i midtfirserne, jeg sidst så den. Det er noget med nogle sneglelignende hjerneædende parasitter fra rummet, der springer ind i munden på deres ofre, og gør dem til zombier. Yay, fedt!
Hva' ellers?
Jeg har altid godt kunnet li' Return of the Living Dead part III... Den med hende den rødhårede og glasskårspiercingerne.
Jeg viste min kæreste den for et par år siden. Hun syntes, at den var det argeste lort!
Okay, indrømmet: Jeg kunne godt selv se, at det var adskillige år siden, at jeg selv havde set den, og at mindet var bedre end selve filmen.
MEN DEN ER STADIG GO'!!! *ja, den er*
then why is my arse
the perfect height for kicking?