Gravatar

#1 filmz-Renchard 17 år siden

hej! Jeg skal til Berlin film festival i de første 3 dage, og vil høre lidt om, hvordan det evt. foregår?

Kan nogen komme med detaljer, omkring den festival??
Gravatar

#3 filmz-Renchard 17 år siden

Har kigget lidt på det. Men hvordan og hvorledes, er de største chancer, for evt. at møde de berømtheder der dukker op?
Og hvor kommer Martin Scorsese til at befinde sig....noget med at han skulle indlede sin nye film, ikke??
Gravatar

#4 filmz-Renchard 17 år siden

bump....programmet til Berlinale 2008 er ikke færdigt før sidst på måneden,. Men er der ikke noget crew herfra, som har været dernede, og kan gi' noget info? Evt anbefale et nærliggende hostel.
Gravatar

#5 Wrangque 17 år siden

Oh my god you lucky...!

Var ikke engang klar over at man bare kunne "show up" til sådanne festivaller. Kan man bare uden videre komme ind og se filmene? Er det ikke en millard der vil ind så?
Gravatar

#6 filmz-Renchard 17 år siden

Sikkert, kender ikke det store til det...

Jeg vil bare til Berlin, i den periode, hvor det finder sted, og satse, håbe på det bedste...opleve stemningen, så godt som muligt. :)

Gravatar

#7 filmz-Angel Eyes 17 år siden

He he! Jamen held og lykke med at få billetter ;) Jeg skal selv derned med presseakkreditering for fjerde gang. Vi bor selv på et hostel, der hedder Heart of Gold som er billigt og ligger temmeligt centralt...
Og jo, Scorseses dokumentar om Rolling Stones er sat som åbningsfilmen, dvs. den nok vises torsdag aften.
Min dvd-samling: http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Nikolai%20Schulz
Gravatar

#8 filmz-Renchard 17 år siden

tjaa...de bliver sikkert revet væk, men det kunne være fint at få et glimt af berømthederne, om ikke andet...for så er turen da ikke "spildt"
Gravatar

#9 dolphinfriendly 17 år siden

Jeg er redaktør for en anden filmsite, hvor vi sender to anmeldere afsted i år, så noget kender jeg til Berlinalen.

Jeg går ud fra, at du har fået arrangeret et presse- eller VIP kort og skal dække festivalen i en eller anden grad - ellers kommer du jo ikke bare ind og ser film eller mingler med Robert De Nero. :) Nu ved jeg ikke hvilket medie du skal derned for, men redaktionen skulle gerne få en masse materiale omkring nyheder, danske film der deltager i forskellige konkurrencer, mulighed for interviews ect.

Mht. hostels, er du mildest talt sent ude og har du ikke fået plads et sted nu, skal du være mere end usandsynlig heldig for at finde noget...Berlinalen er en af verdens største filmfestivaler, den er enorm hvilket udvalget af film også er.

Gravatar

#10 filmz-Renchard 17 år siden

Hehe...om ikke andet, så har jeg fået en næsten gratis tur dertil..men altså...jeg kender ikke så meget til det...håber bare på en åben mulighed. det var mere privat anliggende, og havde håbet på en sektion, hvor man kunne komme hen, som tilskuer og observere en ting eller flere.

Skriv ny kommentar: