Så kom jeg hjem fra Berlin, modderfokkers! Jeg fik set en del som altid, og eftersom at give udførlige anmeldelser til 38 film lyder uoverskueligt lige nu, smider jeg bare nogle karakterer på... i prioriteret rækkefølge:
Safety Not Guaranteed - 8/10 Kid-Thing - 8/10 A Letter To Momo - 8/10 Goats - 8/10 White Deer Plain - 8/10 Don 2 - 8/10 As Luck Would Have It - 8/10 The Pact - 7/10 Tormented 3D - 7/10 Jayne Mansfield's Car - 7/10 In The Land Of Blood And Honey - 7/10 Leave It On The Floor - 7/10 Haywire - 7/10 En Kongelig Affære - 7/10 Kuma - 7/10 Love - 7/10 Young Adult - 6/10 Postcards From The Zoo - 6/10 Meteora - 6/10 Keyhole - 6/10 The Flowers Of War - 6/10 Shadow Dancer - 6/10 Night Of The Templar - 6/10 12 Sisters - 6/10 Iron Sky - 6/10 My Way - 6/10 Dictado - 6/10 Home For The Weekend - 6/10 Captive - 5/10 Graystone - 5/10 I, Anna - 5/10 The Monkey King 3D - 5/10 King Of Comics - 4/10 Westerland - 3/10 Extremely Loud & Incredibly Close - 3/10 Body Of Water - 2/10 Freeloaders - 2/10 Cherry - 1/10
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
#2 Den er superunderholdene og holder sig fint til fakta (lige bortset fra sproget). Mikkel Følsgaard spiller forrygende, og bør vinde en pris eller ti for denne rolle. Ellers er Mads Mikkelsen også fin omend mere eller mindre som man forventer, og har man set film af Arcel før, ved man også at tempo, opbygning og udformning er meget Hollywoodsk... ikke at det gør så meget, for det er netop den formular, der gør filmen underholdende.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
#3 - Den skulle eftersigende allerede være solgt til en masse store markeder uden for DK. Er det en film, efter din mening, som har international karakter?
Ærgerligt du ikke fik set Keanu Reeves dokumentar "Side-by-side" som blandt andet indeholder interviews med Scorsese, D. Lynch, Geroges Lucas og vores egen Lars Von Trier..
Lord Beef Jerky vil du også være så venlig at give en anmeldelse af Iron Sky :) plzzzzzzzzz.. Glæder mig endnu mere, nu når du har givet den over middel :)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Interessant at du giver Angelina Jolies instruktørdebut "In The Land Of Blood And Honey" 7/10. På IMDb får den 3.4 baseret på 15,919 stemmer. Hvad sker der lige for det?
Anyway, tak for posten. Så fik vi alligevel lidt dækning af Berlinalen :)
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Interessant at du giver Angelina Jolies instruktørdebut "In The Land Of Blood And Honey" 7/10. På IMDb får den 3.4 baseret på 15,919 stemmer. Hvad sker der lige for det?
Prøv at læs nogle af brugeranmeldelserne. Det er ren politik, og har ikke rigtigt noget med filmens kvalitet at gøre.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Har længe overvejet at oprette en tråd om emnet. Det skyldes, at der er serbere, som har oprettet Facebook-grupper alene med det formål at give filmen 1/10 på IMDb uden at have set filmen. Det er virkelig ulækkert og gør helt sikkert, at filmen mister nogle seere den vej igennem.
Okay, sørgeligt at der på den måde går politik i det. Så skal den også have en chance.
Det ser ud til at man kan se prisoverrækkelsen på Berlinalens hjemmeside fra klokken 19. Kommer nok ikke til at se det, da jeg skal se boksning/drikke øl. Må nøjes med at følge lidt med på twitter -> http://www.berlinale.de/en/das_festival/im_fokus/l...
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
#1 Lord Beef Jerky 12 år siden
Safety Not Guaranteed - 8/10
Kid-Thing - 8/10
A Letter To Momo - 8/10
Goats - 8/10
White Deer Plain - 8/10
Don 2 - 8/10
As Luck Would Have It - 8/10
The Pact - 7/10
Tormented 3D - 7/10
Jayne Mansfield's Car - 7/10
In The Land Of Blood And Honey - 7/10
Leave It On The Floor - 7/10
Haywire - 7/10
En Kongelig Affære - 7/10
Kuma - 7/10
Love - 7/10
Young Adult - 6/10
Postcards From The Zoo - 6/10
Meteora - 6/10
Keyhole - 6/10
The Flowers Of War - 6/10
Shadow Dancer - 6/10
Night Of The Templar - 6/10
12 Sisters - 6/10
Iron Sky - 6/10
My Way - 6/10
Dictado - 6/10
Home For The Weekend - 6/10
Captive - 5/10
Graystone - 5/10
I, Anna - 5/10
The Monkey King 3D - 5/10
King Of Comics - 4/10
Westerland - 3/10
Extremely Loud & Incredibly Close - 3/10
Body Of Water - 2/10
Freeloaders - 2/10
Cherry - 1/10
#2 MMB 12 år siden
Kunne godt tænke mig at høre dine tanker om denne! :)
#3 Lord Beef Jerky 12 år siden
#4 Broomie 12 år siden
#5 Broomie 12 år siden
Alle giver deres bud på fremtidens filmkunst. Mere information her: http://www.b.dk/kultur/von-trier-i-action-skuespillers-dokumentar-debut
#6 MOVIE1000 12 år siden
Glæder mig endnu mere, nu når du har givet den over middel :)
#7 Kisbye 12 år siden
#8 Kruse 12 år siden
Prøv at læs nogle af brugeranmeldelserne. Det er ren politik, og har ikke rigtigt noget med filmens kvalitet at gøre.
#9 MMB 12 år siden
Har længe overvejet at oprette en tråd om emnet. Det skyldes, at der er serbere, som har oprettet Facebook-grupper alene med det formål at give filmen 1/10 på IMDb uden at have set filmen. Det er virkelig ulækkert og gør helt sikkert, at filmen mister nogle seere den vej igennem.
#10 Kisbye 12 år siden
Det ser ud til at man kan se prisoverrækkelsen på Berlinalens hjemmeside fra klokken 19. Kommer nok ikke til at se det, da jeg skal se boksning/drikke øl. Må nøjes med at følge lidt med på twitter -> http://www.berlinale.de/en/das_festival/im_fokus/l...