Gravatar

#1 Guts 18 år siden

Hej Allesammen!

Så har jeg brug for Jeres hjælp igen!

Har netop lavet en video på mit studie (Medievidenskab, Århus Uni), og der er vi blevet tilmeldt en konkurrence ved Visit Århus.
Konkurrencen går ud på at vi skulle lave en video der viser Århus og skulle helst appellere til de 15-20 årige (helst svenskere?! - meget niche-agtigt).
I konkurrencen kan jeg vinde 6 kilo og det er jo altid kærkomment - især i denne juletid.
Vi er ikke så mange der deltager, så derfor bliver det tæt løb, og det er derfor jeg henvender mig til Jer (gutterne på Filmz) og be'r Jer om at booste både min rating og besøgstal.

Håber I gider! På forhånd tak for hjælpen!

[url= Aarhus[/url]
"If you don't stand for something, you'll fall for anything"
Gravatar

#2 Åkepool 18 år siden

Der er vi så forskellige, jeg går og håber på at tabe 6 kilo :)

Men skal da nok tjekke linket ud.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#3 jessup 18 år siden

#1 ikke for at pisse på din sukkermad, men er du sikker på at det ikke er uni der skal have pengene hvis du vinder?
This is just until June
Gravatar

#4 Guts 18 år siden

Ja tak. De kilo ville jeg også gerne af med. Men ikke dem jeg kan vinde i den her konkurrence.

Og tak for hjælpen.

Det tror jeg ikke!

De kan jo se om de kan fange mig.
"If you don't stand for something, you'll fall for anything"
Gravatar

#5 filmz-ZOPTIKEREN 18 år siden

Kvaliteten babber da godt nok usjov, man kan jo ikke se hvad der foregår... Er det med vilje du har filmet nobelparken som uni, det er jo ikke ligefrem det man forbinder med AU?.
Gravatar

#6 dolphinfriendly 18 år siden

Jeg tror folk bliver ret skuffet, hvis de bygger deres idé om Århus på den dynamiske video. :)

Gravatar

#7 Syndrome 18 år siden

Jeg ville nok gå lidt væk fra at bruge ordet "stuff" så meget.. Fint nok første gang.. men derefter virker det lidt som om du ikke rigtigt ved noget om Århus.. Ellers en helt okey video.
danielbloch.dk

Skriv ny kommentar: