Har faktisk heller ikke set andre film med ham - men der spiller han til gengæld meget overbevisende efter min mening.
Første gang jeg satte mig ned og så Das Boot for et par år siden, vidste jeg slet ikke noget om den, andet end at det var en tysk ubådsfilm.. 3½ time og det meste af følelsesregistret senere havde han efterladt et meget stort indtryk - ville ønske han fik nogle flere fede roller.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
#13 Den liste jeg skrev er ikke min top10. Jeg ville nok lave en top20 eller top30 hvis det var - som du ser undrer jeg mig blot over hvorfor ingen havde nævnt de skuespillere jeg skrev op, og den er ikke i nogen speciel rækkefølge. Men den reflekterer naturligvis potentielle emner til en top10 for mit vedkommende, udover de andre favoritter der allerede er blevet nævnt.
I min post #11 prøver jeg at forklare hvorfor jeg synes han er så dygtig, jeg mener han spiller langt mere nævneværdigt i de 3½ time, end mange hollywoodskuespillere præsterer i hele deres karriere.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
1:Michael J. Fox 2:Jack Nicholson 3:Tom Hanks 4:Harrison Ford 5:Sean Connery 6:Morgan Freeman 7:Patrick Stewart 8:Robin Williams 9:Bruce Willis 10:Mel Gibson
1:Julianne Moore 2:Demi Moore 3:Sharon Stone 4:Julia Roberts 5:Sigourney Weaver 6:Laura Liney 7:Helen Hunt 8:Renée Zellweger 9:Jodie Foster 10:Nicole Kidman Det er faktisk en svær liste at lave. Man finder lige én til som skulle være på listen, og én til...
Ach, det var én af de svære. Here goes (i vilkårlig rækkefølge):
*Males*
Johnny Depp Gary Oldman Al Pacino Anthony Hopkins Gene Hackman Donald Sutherland Harvy Keitel Ian McKellen John Malkovich Kevin Spacey Max Von Sydow Tim Robbins Morgan Freeman Robort De Niro Robin Williams Samuel L. Jackson Sean Connery Sean Bean Steve Buscemi Willem Dafoe Danny DeVito Jeff Bridges Tom Cruise Liam Nesson Jude Law ...og en god del flere...
*Females*
Meryl Streep Jodi Foster Wionna Rider Audrey Tautou Nicole Kidman Kim Basinger Sigourney Weaver Uma Thurman Judi Dench Julianne Moore ...
Det er sjovt - synes faktisk det er 100 gange nemmere at komme på mandlige skuespillere end kvindelige. Ved ik hvorfor... Andre der har det sådan??
"Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don't need."
#11 El vez 22 år siden
Første gang jeg satte mig ned og så Das Boot for et par år siden, vidste jeg slet ikke noget om den, andet end at det var en tysk ubådsfilm.. 3½ time og det meste af følelsesregistret senere havde han efterladt et meget stort indtryk - ville ønske han fik nogle flere fede roller.
#12 skittlez 22 år siden
#13 filmz-Daniel_Logan 22 år siden
I am like a wild horse, and you can't tame me..
#14 filmz-vassago 22 år siden
#15 El vez 22 år siden
I min post #11 prøver jeg at forklare hvorfor jeg synes han er så dygtig, jeg mener han spiller langt mere nævneværdigt i de 3½ time, end mange hollywoodskuespillere præsterer i hele deres karriere.
#16 filmz-Daniel_Logan 22 år siden
I am like a wild horse, and you can't tame me..
#17 SpielbergFreak 22 år siden
#18 filmz-nemesis 22 år siden
2:Jack Nicholson
3:Tom Hanks
4:Harrison Ford
5:Sean Connery
6:Morgan Freeman
7:Patrick Stewart
8:Robin Williams
9:Bruce Willis
10:Mel Gibson
1:Julianne Moore
2:Demi Moore
3:Sharon Stone
4:Julia Roberts
5:Sigourney Weaver
6:Laura Liney
7:Helen Hunt
8:Renée Zellweger
9:Jodie Foster
10:Nicole Kidman
Det er faktisk en svær liste at lave. Man finder lige én til som skulle være på listen, og én til...
#19 coolflash 22 år siden
*Males*
Johnny Depp
Gary Oldman
Al Pacino
Anthony Hopkins
Gene Hackman
Donald Sutherland
Harvy Keitel
Ian McKellen
John Malkovich
Kevin Spacey
Max Von Sydow
Tim Robbins
Morgan Freeman
Robort De Niro
Robin Williams
Samuel L. Jackson
Sean Connery
Sean Bean
Steve Buscemi
Willem Dafoe
Danny DeVito
Jeff Bridges
Tom Cruise
Liam Nesson
Jude Law
...og en god del flere...
*Females*
Meryl Streep
Jodi Foster
Wionna Rider
Audrey Tautou
Nicole Kidman
Kim Basinger
Sigourney Weaver
Uma Thurman
Judi Dench
Julianne Moore
...
Det er sjovt - synes faktisk det er 100 gange nemmere at komme på mandlige skuespillere end kvindelige. Ved ik hvorfor... Andre der har det sådan??
#20 skittlez 22 år siden