Ah, de billeder havde jeg ikke tænkt på tog så lang tid at loade. Det giver selvfølgeligt god mening :)
Dog er jeg ikke helt enig i betragtningen om at det i sidste ende vil give det samme. Personligt downloader jeg normalt kun større apps fra mit wifi, mens jeg næsten aldrig vil åbne videovideo app'en fra et sted, hvor jeg har wifi (da jeg så også har min Mac eller pc i nærheden).
Men som sagt, det giver ikke mening, at inkludere teaser-billeder i apk'en, det er jeg helt enig i! Skulle man gå drastisk til værks, så kunne man droppe teaserbillederne og bruge nogle standardbilleder til dem i stedet, men alle de tanker er jeg sikker på, at du har gjort dig :)
Som sagt før: Lækker app, den føles fræk og ser lækker ud. Godt arbejde!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
I må undskylde jeg ikke lige har vendt tilbage før nu, men der kom lige en masse ting ind, der tog tiden fra dette projekt :)
tiany (16) skrev:
Her kommer lige en helt masse førstehånds indtryk:
HTC Legend Android 2.2 – test via wifi
* Programmet blev indlæst første gang – VideoVideo startede og da jeg trykkede på det første link døde programmet. (Beklage videovideo.dk(proces com.newzmedia.videovideo) er standset uventet. Prøv igen). - Anden gang nåede halvvejs i indlæsning før den døde med samme fejl igen. - Tredje gang virkede det.
Når du siger link, var det så ind til at se listen over episoder under fx Filmz TV, eller var det linket ind til selve episoden? Er det noget du har kunnet genskabe efter opdateringen?
tiany (16) skrev:
* Er jeg den eneste der synes den der ”Indlæser” skærm i starten er umådelig grim? Det er den i hvert fald på min – håber det er en beta.
Du er den eneste der har nævnt det indtil videre :) Jeg er villig til at prøve at forbedre den, hvis du kan sætte en finger på specifikke ting der burde se bedre ud/performe bedre.
tiany (16) skrev:
1.trailer * Synes tiden fra jeg valgte en trailer til den kom, var lang. Især fordi skærmen bare blev sort i 5-10 sek. Og så kom traileren. Jeg kan personligt ikke lide når min mobil går i sort. (Edit: Kan se at den ikke er så lang tid om det hver gang)
* Så en trailer. Vil herefter starte traileren igen. Så fik jeg beskeden ”Video kan ikke afspilles”.
Det er desværre ikke så meget at gøre ved, som standard vises der sort baggrund indtil videoen er blevet cached/buffered, og jeg har ikke umiddelbart fundet en måde at ændre det på, men skal nok tage et ekstra kig. Synes ikke jeg kan genskabe det med at den ikke vil afspille videoen anden gang man prøver. Gør den det hver gang ?
tiany (16) skrev:
2.trailer * Jeg forstår ikke helt princippet i den feature, jeg troede var en loadingbar. Jeg venter til videoen er loaded helt færdig og jeg starter videoen. Hvis jeg så halvvejs vælger at spole baglæns så følger loadingbar’en med og videoen hakker ligesom den ikke er loaded. Den loader måske ikke videoen ?
* Når jeg forsøgte at spole frem fryser billedet men lyden foresætter, hvorefter der går et par sekunder inden den faktisk spoler frem.
Videoerne skulle gerne starte af sig selv, når der er buffered nok. På dine issues med programmet synes jeg det lyder til din internet forbindelse ikke er så hurtig igen, kan det passe?
tiany (16) skrev:
3.trailer (Filmz tv) * Den starter fint. Jeg vil så lige puffe til skærmen for at få spole menuen frem. Hvorefter den skriver ”Video kan ikke afspilles”
* Synes videoerne har en fin kvalitet og menuerne er godt opbygget.
Lyder spøjst, Gør den det hver gang du vil have spole menuen frem, eller kun en gang i mellem?
Har du haft de samme problemer med den nye udgave af app'en.
Du skal i hvert fald have stor tak for indsatsen :)
Så, nu har jeg lavet lidt intensiv testing både med min Desire HD og min Samsung Galaxy S..
Eneste forskel på de to oplevelser er egentlig opstartstiden. På SGS tager hver opstart en rum tid (noget der ligner måske 25 sekunder), mens jeg på DHD kun oplever en opstartstid på omkring 5-8 sekunder.. Hertil skal det dog siges, at min DHD kører med en custom rom med Android 2.3.3, som så absolut også har indvirkning på de fleste andre apps' opstartstid :) (ahrem, Cyanogen FTW! ;) )
Jeg havde - på begge telefoner - lidt problemer med video-start den første gang, jeg havde app'en i brug. Der var enorm load-tid på hver video, jeg prøvede, og at spole frem skulle kun gøres i håb om at hoppe over noget specielt, ikke i håb om at komme hurtigere videre. Sort skærm og manglende respons, når man prøvede på det, i måske 10 sekunder.
Men efter en reboot af telefonerne, så kørte det meget mere smooth, med kun et lille (forventeligt) lag og en midlertidig manglende synkronisering af lyd og billede. Et fænomen, der gik væk efter højst 2 sekunder.
Jeg ville egentlig have lavet lidt skema over ressource-forbrug, men det har jeg simpelthen ikke nået (de sidste to dage har været super-hektiske herhjemme)..
Tak skal du have for hjælpen. har du oplevet crashes som tiany, eller var det største problem load-tider? :)
Ah, de billeder havde jeg ikke tænkt på tog så lang tid at loade. Det giver selvfølgeligt god mening :)
Dog er jeg ikke helt enig i betragtningen om at det i sidste ende vil give det samme. Personligt downloader jeg normalt kun større apps fra mit wifi, mens jeg næsten aldrig vil åbne videovideo app'en fra et sted, hvor jeg har wifi (da jeg så også har min Mac eller pc i nærheden).
Men vil det så netop ikke give det samme, da du jo så sandsynligvis også vil starte app'en op lige efter du har downloadet den, og dermed bruge den samme wi-fi forbindelse? :)
dyg (21) skrev:
Men som sagt, det giver ikke mening, at inkludere teaser-billeder i apk'en, det er jeg helt enig i! Skulle man gå drastisk til værks, så kunne man droppe teaserbillederne og bruge nogle standardbilleder til dem i stedet, men alle de tanker er jeg sikker på, at du har gjort dig :)
Tak skal du have :) Overvejelserne har været der, men programmet er bygget op, så alt kun skal hentes een gang, så jeg håber ikke det bliver for stor en belastning at hente tinge ned.
Tak skal du have for hjælpen. har du oplevet crashes som tiany, eller var det største problem load-tider? :)
Jeg oplevede vidst et enkelt crash (nu er det jo ved at være nogle dage siden :) ) ved et af de første forsøg på bruge app'en. Men på ingen måde noget tilbagevendende.
Har i øvrigt ikke prøvet den nye udgave endnu, men vil jeg da med glæde lige gøre, hvis den stadig ligger oppe..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Men vil det så netop ikke give det samme, da du jo så sandsynligvis også vil starte app'en op lige efter du har downloadet den, og dermed bruge den samme wi-fi forbindelse? :)
Nu var det ikke førstegangsopsætningen jeg tænkte på, men den load-tid der er ved hver opstart. Men det er blevet meget bedre med din nyeste version, så det er ikke rigtigt så aktuelt længere :)
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#21 dyg 13 år siden
#22 maniac 13 år siden
Når du siger link, var det så ind til at se listen over episoder under fx Filmz TV, eller var det linket ind til selve episoden? Er det noget du har kunnet genskabe efter opdateringen?
Du er den eneste der har nævnt det indtil videre :) Jeg er villig til at prøve at forbedre den, hvis du kan sætte en finger på specifikke ting der burde se bedre ud/performe bedre.
Det er desværre ikke så meget at gøre ved, som standard vises der sort baggrund indtil videoen er blevet cached/buffered, og jeg har ikke umiddelbart fundet en måde at ændre det på, men skal nok tage et ekstra kig.
Synes ikke jeg kan genskabe det med at den ikke vil afspille videoen anden gang man prøver. Gør den det hver gang ?
Videoerne skulle gerne starte af sig selv, når der er buffered nok. På dine issues med programmet synes jeg det lyder til din internet forbindelse ikke er så hurtig igen, kan det passe?
Lyder spøjst, Gør den det hver gang du vil have spole menuen frem, eller kun en gang i mellem?
Har du haft de samme problemer med den nye udgave af app'en.
Du skal i hvert fald have stor tak for indsatsen :)
#23 maniac 13 år siden
#24 maniac 13 år siden
Tak skal du have :) Overvejelserne har været der, men programmet er bygget op, så alt kun skal hentes een gang, så jeg håber ikke det bliver for stor en belastning at hente tinge ned.
#25 HonoDelLoce 13 år siden
Jeg oplevede vidst et enkelt crash (nu er det jo ved at være nogle dage siden :) ) ved et af de første forsøg på bruge app'en. Men på ingen måde noget tilbagevendende.
Har i øvrigt ikke prøvet den nye udgave endnu, men vil jeg da med glæde lige gøre, hvis den stadig ligger oppe..
#26 dyg 13 år siden
Nu var det ikke førstegangsopsætningen jeg tænkte på, men den load-tid der er ved hver opstart. Men det er blevet meget bedre med din nyeste version, så det er ikke rigtigt så aktuelt længere :)