Jeg har lige pt. forudbestilt en del film samtidigt med at jeg købte andre film som er på lager. men jeg vil gerne vide om de trækker pengene med det samme eller den dag de sender filmene?!
"Como estan, bitches?" homo proponit sed Deus disponit www.haddock100.com
Det kommer an på om det er dk eller com siden... I Dk må man vidst ikke men andre steder må man gerne... så hvis du har bestilt fra com siden trækkes pengene vidst med det samme ellers ikke!
#3 Jeg mener ikke de trækker pengene med det samme som standard. Men, hvis du smider en forudbestilling i indkøbskurven, spørger systemet om du vil betaler med det samme. Svare du ja til dette, så får du en voucher som du kan bruge til fremtidige køb.
"Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man"
#5 Ja, men jeg mener, det skal være senest fire uger inden release-datoen, ellers får man ingen voucher.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#5 Ja, men jeg mener, det skal være senest fire uger inden release-datoen, ellers får man ingen voucher. Jeg mener, voucheren er på 10% af det beløb, man har handlet for, så det svarer vel egentlig til, at man får 10% rabat.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#1 filmz-Koenig 20 år siden
homo proponit sed Deus disponit
www.haddock100.com
#2 filmz-Kadann 20 år siden
#3 HeavyClaus 20 år siden
#4 Slettet Bruger [533869461] 20 år siden
#5 trekster 20 år siden
Jeg mener ikke de trækker pengene med det samme som standard. Men, hvis du smider en forudbestilling i indkøbskurven, spørger systemet om du vil betaler med det samme. Svare du ja til dette, så får du en voucher som du kan bruge til fremtidige køb.
#6 HeavyClaus 20 år siden
Ja, det har du vist ret i :)
#7 filmz-yoshimura 20 år siden
#8 filmz-yoshimura 20 år siden
#9 filmz-yoshimura 20 år siden