det der er intet hvis du hentyder til rod, så skal du se min lejlighed 8-)
men jeg venter lidt med at joine den her tråd, men det skal nu nok komme, må man vise sig herinde hvis ens lydsystem består af et stereo anlæg plus to højtaler og intet andet ?
Er ved at undersøge markedet for en god opsætning når man ikke har plads til gulvhøjtaler.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
naa tror jeg skal finde et sæt gode højtaler til vægmontering, men det tager jeg op til den tid, når det bliver aktuelt, nu skal pengene lige skrabes sammen først, og med alle de dvd tilbud der kommer, så er det jo satme ik hel let.
Nå men back on topic, jeg har lige et par titler jeg venter på, så skal jeg se om jeg kan knipse nogle billeder til den tid.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#111 elwood 20 år siden
men jeg venter lidt med at joine den her tråd, men det skal nu nok komme, må man vise sig herinde hvis ens lydsystem består af et stereo anlæg plus to højtaler og intet andet ?
Er ved at undersøge markedet for en god opsætning når man ikke har plads til gulvhøjtaler.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#112 davenport 20 år siden
Jeg tror ikke reglerne siger noget om ens evt. størrelse på lydsystem, så knock yourself out ;)
#113 elwood 20 år siden
Nå men back on topic, jeg har lige et par titler jeg venter på, så skal jeg se om jeg kan knipse nogle billeder til den tid.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#114 McPeter 20 år siden
http://img273.imageshack.us/my.php?image=img00363u...
#115 filmz-Kadann 20 år siden
http://www.kadann.dk/filmpics/
Der er mange billeder på siden, så den tager lidt tid at åbne. :)
#116 davenport 20 år siden
#117 Yoda 20 år siden
#118 filmz-Kadann 20 år siden
Yes sir! ;)
#117 -
Ikke endnu, der var lige et par andre ting der kom før vol. 4, men den kommer nok indenfor de næste par måneder. :)
#119 filt 19 år siden
The Matrix Trilogy
Spider-man
Seneste køb
#120 kill the bills 19 år siden