Der er faktisk en god mulighed for at den danske udgave har bedre lyd, der er jo ikke DTS på "Achiever's Edition". Forskellen mellem lyden på den gamle og nye danske udgave var markant, men om DTS-sporet så stadig er R1-udgaven overlegen, er jo svært at sige uden en direkte sammenligning. :)
Jeg fandt den her men jeg har ikke handlet ved DVDImport, så jeg ved ikke hvor pålidelige de er. Lay-outet på siden minder i foruroligende grad om DVD$00n
"Ud fra størrelsen på halen har vi beregnet, at dyret har været kæmpemæssigt" Prof. Martens - Reptilicus
Har handlet meget hos DVDImport uden problemer, men kan se layoutet er blevet ringere, meget DVDSoon agtigt og derved mere uoverskueligt. Kan åbenbart ikke se mine gamle ordrer mere, eller hvad der ikke var afsendt endnu.
Står ikke de afsender fra Tyskland eller Belgien, kun at internationale ordrer med standard courier kan tage 6-8 uger. Hmmm!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#151 filmz-michaell 19 år siden
#152 filmz-Kadann 19 år siden
Der er faktisk en god mulighed for at den danske udgave har bedre lyd, der er jo ikke DTS på "Achiever's Edition". Forskellen mellem lyden på den gamle og nye danske udgave var markant, men om DTS-sporet så stadig er R1-udgaven overlegen, er jo svært at sige uden en direkte sammenligning. :)
#153 SpielbergFreak 19 år siden
#154 kill the bills 19 år siden
#155 filmz-Kadann 19 år siden
#156 lyspunkt 19 år siden
her
men jeg har ikke handlet ved DVDImport, så jeg ved ikke hvor pålidelige de er. Lay-outet på siden minder i foruroligende grad om DVD$00n
#157 filt 19 år siden
#158 Yoda 19 år siden
#159 dyg 19 år siden
#160 filmz-Bruce 19 år siden
Står ikke de afsender fra Tyskland eller Belgien, kun at internationale ordrer med standard courier kan tage 6-8 uger. Hmmm!